دوره آموزش خبرنگاری در استان قزوین برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عابدینی در گفت‌وگو با  صبح قزوین بیان اینکه تربیت خبرنگار انقلابی و متعهد در دستور کار سازمان بسیج رسانه و همچنین کانون بسیج رسانه سیدالشهداء قرار دارد، اظهار کرد: آموزش و تقویت خبرنگاران حال حاضر شهرستان قزوین و همچنین کادرسازی از برنامه‌های اصلی کانون سیدالشهداء در سال 98 است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: در شرایطی که جریان مقابل انقلاب، با تمام توان از ظرفیت‌های خود برای عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای استفاده می‌کند جریان انقلاب باید با تقویت اصحاب رسانه و رسانه‌ها به مقابله به آنها بپردازد.

,

مسئول کانون بسیج رسانه سیدالشهداء شهرستان قزوین عنوان کرد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های ما در سال 98 آموزش و تربیت خبرنگاران متعهد و متخصص است.

,

وی اذعان کرد: در همین راستا اولین دوره آموزشی سال 98، با عنوان دوره شهید شیخ‌حسنی شهید شاخص سال بسیج رسانه برای آموزش خبرنگاری در سطح مقدماتی خواهد بود.

,

عابدینی اضافه کرد: این دوره با مشارکت و همراهی سازمان سراج استان قزوین در چهار سرفصل گزارش نویسی، خبرنویسی، مصاحبه خلاق و سوژه یابی از تاریخ 1 تیر تا 31 مردادماه برگزار می‎شود.

,

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره‌ می‌توانند تا تاریخ 15 خرداد به آدرس تلگرامی @Resanehqazvin و یا آدرس پستی قزوین – شهرک کوثر – بالاتر از فلکه دوم- خیابان اندیشه تقاطع ابوذر جنوبی پلاک 9 مراجعه کنند.

,

مسئول کانون بسیج رسانه سیدالشهداء شهرستان قزوین تصریح کرد: هزینه ثبت نام در این دوره 50 هزارتومان است اما اعضاء سازمان بسیج رسانه می‌توانند از تخفیف 50 درصدی بهره‌مند شوند.

,

وی در پایان از استمرار این دوره‌ها در سال جدید نیز خبر داد و یادآور شد: در ادامه سال نیز دوره‌های تخصصی از جمله گزارش نویسی، سوژه یابی در رسانه، عملیات روانی در رسانه، خبرنویسی پیشرفته ونقد نویسی ویژه در این کانون برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

,
]
مسئول کانون بسیج رسانه سیدالشهداء شهرستان قزوین از برگزاری دوره آموزش خبرنگاری مقدماتی با عنوان دوره شهید شیخ حسنی خبر داد.