ضرورت تشکیل تیم جنگ روانی ملی در کشور برای مقابله با دشمن
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصوری آرانی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه منظور از جنگ در دهه های اخیر جنگ راهبردی است، گفت: به این معنا که در حوزه های گوناگون ابر قدرت ها تلاش دارند تا جنگ را رو به جلو سوق دهند و به منظور اینکه در جنگی پیروز شوند جنگ های دیگری در شاخه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به وجود می آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه دشمن قبل از جنگ نظامی فشارهایی را در حوزه های دیگر ایجاد می کند، ابراز کرد: اما تواما در زمینه چهار مولفه یاد شده جنگ روانی پیشتاز است که در این راستا به ایجاد یأس و نا امیدی در جامعه و تهی کردن اعتماد عامه جامعه اقدام می کنند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در چنین مواردی ده ها دکتر جامعه شناس و روانشناس با یکدیگر جریان هایی را راه اندازی می کنند و موضوعاتی را گسترش می دهند تا جنگ روانی را به وجود آوردند و آن را به جامعه تحمیل کنند؛ این موضوعات مسائل مهمی هستند که اگر به آنها دقت نکنیم ممکن است فریب اقدامات آنها را بخوریم.

,

منصوری آرانی عنوان کرد: معتقدم در جو جنگ روانی در جامعه باید نگرش همسوئی وجود داشته باشد و در کنار آن نیز اصحاب رسانه و وسایل ارتباط جمعی نیز باید قادر باشند تیم هایی را متشکل از جامعه شناسان و روانشناسان تشکیل دهند تا بتوانند با جنگ روانی دشمن مقابله کنند و نگذارند دشمن به اهداف خود برسد.

,

وی با اشاره به اینکه امروزه شاهد جنگ اقتصادی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران هستیم، اظهار کرد: آنان در تلاش هستند که ما را در محاصره اقتصادی قرار دهند و در این راستا شاهد تحرکاتی در خلیج فارس نیز بوده ایم.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: طی چهل سال گذشته شاهد هستیم که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به اهداف خود در مسائل اقتصادی به جد فعالیت می کنند و در این راستا مانورهای نظامی نیز انجام می دهند تا به کمک فعالیت و جنگ اقتصادی شان بیاید.

,

منصوری آرانی در پایان خاطر نشان کرد: ضرورت دارد که در کشور تیمی متشکل از کارشناسان در حوزه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به همراه جامعه شناسان و روانشناسان یک تیم جنگ روانی ملی راه اندازی شود تا بتوانند بر علیه جنگ های روانی دشمن  مقابله کنند و ابتکار عمل را به دست گیرند.

,

انتهای پیام/

]
کارشناس مسائل سیاسی گفت: ضرورت دارد که در کشور تیمی متشکل از کارشناسان در حوزه های مختلف به همراه جامعه شناسان و روانشناسان یک تیم جنگ روانی ملی راه اندازی شود تا بتوانند بر علیه جنگ های روانی دشمن مقابله کنند و ابتکار عمل را به دست گیرند.