رسیدگی به تخلفات بازار مسکن در صلاحیت تعزیرات حکومتی نیست/ مردم در مورد تخلفات مسکن به مراجع عمومی مراجعه کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد اینکه تعزیرات حکومتی زنجان نظارتی در بازار مسکن دارد یانه اظهار کرد: با توجه به اینکه مسکن اموال غیرمنقول است و برابر صلاحیت‌هایی که وجود دارد این موضوع از وظایف تعزیرات حکومتی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی بیان کرد: تعزیرات حکومتی برابر صلاحیت‌های اختصاصی رسیدگی به تخلف بوده و صلاحیت رسیدگی به این پرونده‌ها را ندارد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان عنوان کرد: چنانچه تخلفی هم در این زمینه وجود داشته باشد مراجع عام رسیدگی به تخلفات و این جرائم وجود دارد که مردم باید به این محاکم عمومی مراجعه کنند.

,

وی در ادامه در مورد فعالیت گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی به صورت مشترک با ارگانهای مربوطه بیان کرد: رسیدگی به پرونده تخلفات در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه و خارج از نوبت انجام می‌شود.   

,

ممیزی همچنین از توقیف محموله میلیاردی گوشی تلفن همراه خبرداد اظهار داشت: تعداد 77 دستگاه گوشی تلفن همراه از یکدستگاه خودروی پژو 405 که در پوشش تاکسی در حال تردد از شهرستان ایجرود به زنجان بود کشف و ضبط شد.

,

وی تصریح کرد: ارزش محموله 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد و تحقیقات لازم در شعب این اداره کل در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی به این پرونده‌های تخلفات بازار مسکن را ندارد گفت: رسیدگی به تخلفات بازار مسکن از وظایف تعزیرات حکومتی نیست.