آغاز بازسازی منازل مسکونی مناطق سیل زده توسط بسیج
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری بسیج، سیل اخیر به بیش از 170 هزار منزل مسکونی در شهر ها و روستاهای مختلف خسارت وارد کرده است. در مرحله اول بیش از 87 هزار جهادگر بسیجی به کمک مردم عزیز این مناطق شتافته و خدمات اولیه را انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سازمان بسیج مستضعفین با تشکیل ستاد باز سازی مناطق سیل زده، برای انسجام در اقشار بسیج و نیز پس از پیگیری های فراوان و برگزاری جلسات گوناگون با مسئولین امر به منظور هم افزایی و کار مشترک و استفاده از ظرفیت های موجود، توافق نامه ساخت و مرمت بیش از 20 هزار منزل مسکونی هموطنان سیل زده را در قالب طرح "جهاد همبستگی ملی" با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دستور کار قرار داده است.
,
به همین منظور رییس سازمان بسیج مستضعفین و نمایندگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، وزارت کشور به منظور کلنگ زنی ساخت این منازل و آغاز بازسازی منازل در روز پایانی هفته جاری به استانهای مازندران و گلستان سفر خواهد کرد.
]
سیل اخیر به بیش از 170 هزار منزل مسکونی در شهر ها و روستاهای مختلف خسارت وارد کرده است. در مرحله اول بیش از 87 هزار جهادگر بسیجی به کمک مردم عزیز این مناطق شتافته و خدمات اولیه را انجام دادند.