توزیع 1500 سبد کالا بین مددجویان نکایی در ماه مبارک رمضان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین بریمانی در گفت‌وگو با بلاغ، با اشاره به کمک‌های خیران به منظور ساخت مسکن ایتام در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در این ماه بالغ بر یک هزار و 500 سبد کالا به همت خیران، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان در کنار کمیته امداد در میان مددجویان در مرحله توزیع قرار دارد.

وی فعالیت خیریه‌های مختلف سطح شهرستان برای کمک به نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا را نیز چشمگیر خواند و افزود: 100 سبد کالا تنها از سوی یک نهاد خیریه تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد نکا از برگزاری محافل مفتاح‌الجنه با حضور مسئولان و خیران این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این برنامه مشکلات خانواده‌ها بررسی و در بخش‌های مسکن، جهیزیه، تحصیلی، درمانی و... به مددجویان تحت حمایت کمک شده است.

این مسئول اضافه کرد: 161 یتیم و 56 خانواده محسنین در سطح نکا تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیران شهرستان قرار دارند که در کنار سه هزار و 300 خانواده دیگر تحت حمایت قرار می‌گیرند.

وی گفت: در روزهای آینده دو برنامه افطاردهی ایتام در نقاط مختلف منطقه تدارک دیده شده و 100 سبد کالا مخصوص نیازمندان نیز از خیران تهیه شده و مورد توزیع قرار گرفته است.

بریمانی تعامل دهیاران بخش‌های مرکزی و هزارجریب شهرستان نکا را باتوجه به جلسات برگزار شده شایسته توصیف دانست و تصریح کرد: ازجمله حمایت‌های خیران تهیه و توزیع بیش از 600 کیلو مرغ در میان نیازمندان با کمک تنها یکی از خیران بوده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا از توجه ویژه خیران برای تهیه اقلام مورد نیاز مددجویان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: یک هزار و 500 سبد کالا در ماه مبارک رمضان به همت خیران میان مددجویان توزیع شده است.