رسانه‌ها در بیان توطئه‌های دشمن نقش مهمی دارند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حجت‌الاسلام شمس‌اله جلیلیان پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران خبرگزاری‌ها و رسانه‌های اصولگرای استان کرمانشاه با یادآوری خدمات تبلیغی امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در بیان واقعیات واقعه عاشورا و رسالت قیام امام حسین (ع)، از رسانه‌ها خواست تا این بزرگواران را در حوزه فعالیتشان به عنوان الگو قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های ارزشی در شرایط امروز کشور رسالت سنگین‌تری بر دوش دارند، افزود: در این جنگ همه جانبه که دشمن به راه انداخته و در فضای مجازی با بیش از ۲۸۰ رسانه و شبکه فارسی زبان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شبانه‌روزی فعالیت می‌کند و به دنبال تخریب جایگاه ایران و پیاده کردن اهداف دنیای استکبار با جنگ روانی، رسانه‌ها نقش مهمی دارند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: دشمن از اول انقلاب تا امروز در تمام ابعادی که جنگ به راه انداخته شکست خورده و حالا به جنگ روانی و رسانه‌ای روی آورده است.

,

حجت‌الاسلام جلیلیان بر وظیفه خطیر رسانه‌ها در این جنگ تمام عیار اقتصادی تاکید کرد و گفت: به موقع بیان کردن مطالب و در نظر داشتن اقتضای حال هم از دیگر ضروریات کار رسانه محسوب می‌شود.

,

وی همچنین لزوم بیان تأثیرگذار مطالب را مورد تاکید قرار داد و افزود: امانت داری هم در کار رسانه بسیار حائز اهمیت است چراکه جلب اعتماد مردم را در پی دارد و این بحث را باید تقویت کرد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه یکی از مصادیق بحث آتش به اختیار بودن را کار رسانه‌ها در انعکاس مسائل عنوان کرد و گفت: البته شرایط حساس کشور را هم باید در نظر گرفت.

,

وی با اشاره بر تلاش دشمن برای کاشتن بذر یاس در دل مردم بیان داشت: آنها در اتاق‌های فکرشان عامل شکست‌هایشان در ایران را عدم درک حیطه تأثیرگذاری ولایت فقیه عنوان می‌کنند و لذا باید توجه داشت که دشمن به دنبال جدا کردن مردم از ولایت فقیه است.

,

انتهای پیام/

]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه نقش رسانه ها را در بیان توطئه‌های دشمن مهم و اثرگذار دانست.