پخش مجموعه "حماسه سوم" از شبکه مستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مستند‌حماسه سوم که نگاهی نو و متفاوت را به این شهر قهرمان و مظلوم داشته،ضمن پرداختن به حماسه سازان ۴۵ روز مقاومت و نیز حماسه آزادسازی خرمشهر به تحلیل شرایط این شهر پس از جنگ و مشکلات بازسازی و زیرساخت های این شهر نیز می پردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این مجموعه که توسط گروه مستند روایت فتح تولید شده جمعی از رزمندگان ۴۵ روز مقاومت خرمشهر و همرزمان شهید محمد جهان آرا و فرماندهان فتح خرمشهر و نیز تعدادی از مدیران اجرایی حضور دارند.
,
همچنین گوینده خبر آزادی خرمشهر دکتر محمود کریمی گوینده خبر تاریخی آزادسازی خرمشهر پس از سالها جلوی دوربین مجموعه مستند حماسه سوم قرار گرفته و از آن روزهای پرشور می گوید.
,
 
,
مجموعه حماسه سوم در ادامه مستند‌ سینمایی از آزادی تا آبادی ساخته شده که سال گذشته از شبکه های مختلف سیما پخش گردید و بازتاب های فراوانی در میان مردم و رسانه ها و‌محافل فرهنگی اجتماعی،سیاسی و اجرایی کشور داشت.
,
 
,
مجموعه حماسه سوم از چهارشنبه اول خرداد به مدت چهار شب حدود ساعت ۱۹/۱۵ از شبکه مستند سیما به روی آنتن خواهد رفت.
]
مجموعه چهار قسمتی حماسه سوم به کارگردانی محمد دیندار به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر از امشب(چهارشنبه)به مدت چهار شب روی آنتن شبکه مستند سیما خواهد رفت.