کشف بیش از ۱۱ تن شکر احتکار شده از یک انبار در اراک
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ یوسف سپهوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در تداوم طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و پلیس امنیت عمومی استان در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه احتکار شکر در انبار یک واحد صنفی در شهرستان اراک با خبر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: سرانجام روز گذشته، پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضائی، انبار مذکور شناسایی و در بازرسی مشترک مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت ۱۱ تن و ۷۵۰ کیلوگرم شکر که در این مکان احتکار شده بود، کشف شد.

,

وی با اشاره به ارزش ۹۴۰ میلیون ریالی کالای کشف شده بیان داشت: فرد محتکر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای برخورد قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با قدردانی از همکاری آگاهانه مردم با پلیس از شهروندان خواست تا در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با احتکار کالا و لوازم اساسی مورد نیاز مردم، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا پیگیری و اقدام‌های قانونی لازم در این رابطه به عمل آید و با سودجویان و محتکران برخورد قانونی صورت پذیرد.

]
اراک- جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۱۱ تن و ۷۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده از یک انبار در شهر اراک توسط پلیس خبر داد.