45 زندانی جرائم غیرعمد مالی تا نیمه رمضان در استان زنجان آزاد شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام اسمعیل صادقی نیارکی امروز در نخستین جشن گلریزان شهرستان طارم که با حضور امام جمعه ،فرماندار و مردم نیکوکار شهرستان بر گزار شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ،بهره گیری از لیالی قدر را بهترین فرصت برای بندگان خداوند  و دعا برای آمرزش گناهان و رفع گرفتاریها و مشکلات برشمرد واظهار کرد: دستگیری و کمک به افراد نیازمند در ماه میهمانی خداوند متعال توفیقی است که شامل حال هر کسی نمی شود و  حضور شما در این جشن یک توفیق الهی است که باید شکر گزار با شید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا; ,

حجت الاسلام صادقی نیارکی انفاق و گذشت مالی را از ارزشهای معنوی و انسانی دانست و خاطرنشان کرد: انفاق کردن و حفظ آبرو در راه خدا برای رفع حاجت افراد نیازمند و بی گناه، آثار و برکات زیادی دارد و برای اهل خیر، احسان محسوب می شود.

,

وی افزود: زندانیان جرایم غیرعمد مالی جرمی را مرتکب نشده‌اند، این زندانیان صرفا بر اثر یک اتفاق و ناخواسته روانه زندان شده‌اند و توان پرداخت دیون و بدهی خود را ندارند.

,

رئیس شورای قضایی استان زنجان با بیان اینکه از اول ماه مبارک رمضان با کمک های مردم نوع دوست استان تا 15 ماه رمضان تعداد 45 زندانی از زندان آزاد و 145 زندانی جرایم غیر عمد مالی با بدهی 38 میلیار تومان نیازمند کمک های مردمی جهت آزادی از زندان هستند.

,

این مقام عالی قضایی استان در ادامه به پایین بودن میزان پرونده قضایی شهرستان طارم از میانگین استانی اشاره کرد و اظهار داشت: این امر نشان از اهل گذشت بودن و ایثار مردم شهرستان است.

,

لازم به ذکر است تعداد محکومین جرایم غیر عمد مالی شهرستان طارم در زندان 10 نفر هستند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس کل دادگستری استان زنجان از آزادی 45 زندانی جرائم غیرعمد مالی تا نیمه رمضان در استان زنجان خبر داد.