توزیع ۳۰ تن شکر تنظیم بازار با نرخ تعادلی در صومعه سرا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز شعاعی در گفت و گو با خبرنگار 8دی، اظهار کرد:۳۰ تن شکر برای تنظیم بازار با نرخ تعادلی  وارد شهرستان شده است و با قیمت سه هزار و ۴۰۰ تومان به دست مصرف کننده می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فریبرز شعاعی در گفت و گو با خبرنگار 8دی، اظهار کرد:۳۰ تن شکر برای تنظیم بازار با نرخ تعادلی  وارد شهرستان شده است و با قیمت سه هزار و ۴۰۰ تومان به دست مصرف کننده می رسد., 8دی,

وی با اشاره به لیستی که اتاق اصناف از طریق اتحادیه به عاملین توزیع معرفی کرده است، گفت: اتحادیه تعاون روستایی و همین طور بخشداری ها از طریق شورا ها حدود ۶۰  عامل توزیع را شناسایی و به آنان تخصیص داده ایم و براساس وسعت و ظرفیت آن فروشگاه میزان شکر را به آنها تخصیص دادیم.

,

 

,

** هفته گذشته به دلیل عدم ورود محموله شکر بازار ملتهب بود

, ** هفته گذشته به دلیل عدم ورود محموله شکر بازار ملتهب بود, ** هفته گذشته به دلیل عدم ورود محموله شکر بازار ملتهب بود,

رییس اداره صنعت و معدن وتجارت صومعه سرا با اشاره به علت صفی شدن خرید شکر، اضافه کرد: در هفته گذشته چون شکر وارد شهرستان نشده بود و قیمت آن در بازار متفاوت بود این التهاب را در بازار داشتیم و سعی کردیم با یک شیب مناسبی توزیع کنیم تا در هر روز در هر خیابان یا منطقه ای دو یا سه عامل توزیع را داشته باشیم.

,

 

,

, ,

 

,

شعاعی با بیان اینکه ۱۵تن شکر از طرف تعاون روستایی در راه صومعه سرا است،  تصریح کرد: این هم در همین سیستم توزیع انجام می شود و نظارت برآن داریم تا این تعادل و ثبات را داشته باشد.

,

وی افزود: یک جو هیجانی ایجاد شد که با مواردی که ذکر شد و با اطلاع رسانی شما رسانه ها این مشکل برطرف می شود.

,

انتهای پیام/

]
رییس اداره صنعت و معدن وتجارت صومعه سرا، گفت: ۳۰ تن شکر برای تنظیم بازار با نرخ تعادلی وارد این شهرستان شده است که با قیمت ۳هزار و ۴۰۰ تومان به دست مصرف کننده می رسد.