ساختار مدیریت بهره‌وری در همه دستگاه‌های اجرایی ایجاد می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه پهلوانی در گردهمایی متولیان بهره‌وری کشور اظهار داشت: اولویت امسال و سال آینده این سازمان انجام تکالیف قانونی برگرفته از برنامه جامع بهره‌وری و ماده ۵، ۳ و ۲۲ قانون برنامه ششم توسعه، طراحی و استقرار مدل چهار سطحی سنجش و پایش بهره‌وری در سطح بخش، دستگاه، استان و بنگاه و طراحی و استقرار شبکه ملی بهره وری با حضور مشاوران، مروجان و سفیران بهره‌وری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: بهره وری، سهم مدیریت در رشد اقتصادی و توسعه کشور است و این موضوع یکی از شاخص‌های کلان اقتصادی است.

,

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران طراحی و برگزاری جایزه ملی بهره‌وری، تقویت ساختار راهبری بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی، همکاری با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های داوطلب در استقرار چرخه بهره‌وری و توان افزایی سازمان بهره‌وری برای انجام وظایف مهم و کلیدی را از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های این سازمان برشمرد.

,

پهلوانی ادامه داد: گرچه سازمان ملی بهره‌وری در سال‌های اخیر با تغییرات ساختاری و مدیریتی زیادی مواجه شد، اما از نظر خط مشی بر پایه بنیه کارشناسی و انگیزه بالایی که در این سازمان وجود دارد موفقیت‌های خوبی از نظر چشم انداز و برنامه کسب کردیم.

,

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران تصریح کرد: اول خرداد روز بهره‌وری و مصرف بهینه است و ۳۰ خرداد نیز روز جهانی بهره‌وری است بنابراین از این فرصت برای بررسی چالش‌ها و مشکلات بهره وری استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
رئیس سازمان ملی بهره وری تقویت ساختار راهبری بهره وری در دستگاه‌های اجرایی و همکاری با سایر دستگاه‌ها در استقرار چرخه بهره وری را از مهم‌ترین برنامه های این سازمان اعلام کرد.