معامله قرن آمریکا محکوم به شکست است/ کشورهای اسلامی با اسرائیل مبارزه کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس درگفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: بر همه واجب است که روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی با بیان این‌که معامله قرن آمریکا قطعا محکوم به شکست است، افزود: مردم فلسطین 70 سال است که هر روز شهید می‌دهند و حق بزرگی بر گردن ما ایرانی‌ها و مسلمانان جهان دارند.
,
 
,
امام جمعه فردوس با بیان این‌که رزمندگان فلسطینی اخیرا صدها موشک را به فلسطین اشغالی روانه کردند، تصریح کرد: ملت فلسطین گنبدآهنین را به گنبدکاغذین تبدیل کردند و قطعا آن‌ها و مردم مسلمان جهان نخواهند گذاشت که معامله قرن اتفاق بیفتد و اسرائیل بتواند در منطقه اظهار وجود کند.
,
 
,
حجت‌الاسلام بابایی با بیان این‌که همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند از آمریکا گرفته تا اسرائیل رو به زوال هستند، بیان کرد: امیدوار هستیم هر چه زودتر قدس‌شریف آزاد شود و نماز جمعه‌ای را در قدس به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار کنیم.
,
 
,
وی با بیان این‌که با پیروی از امام علی علیه‌السلام و آموزه دینی که اگر مظلومی را ببینیم شرعا موظف به حمایت از او و هر جا ظالمی ببینیم موظف به مبارزه با او هستیم، گفت: الحمدالله حزب‌الله توانسته اسرائیل را در منطقه زمین‌گیر کند و اکنون مشکلاتی که در اسرائیل وجود دارد برای دولتشان نیز قابل تحمل نیست و امیدوار هستیم با حمایت کشورهای اسلامی و فشارهایی که از داخل و بیرون به آن‌ها وارد می‌شود به زودی از صحنه روزگار حذف شود.
,
 
,
امام جمعه فردوس با اشاره به این‌که خدا را سپاسگزاریم که انقلاب اسلامی به همه کشورهای اسلامی و غیراسلامی صادر شده است، عنوان کرد: روز قدس در کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز راهپیمایی‌هایی به نفع فلسطین انجام می‌شود و مردم ایران که صادر کننده انقلاب امام خمینی(ره) هستند بایستی برای حمایت از فلسطین و انزجار از کشور اسرائیل در صحنه حضور داشته باشند.
,
 
,
حجت‌الاسلام بابایی ادامه داد: امیدوار هستیم کسی این جمعه در منزل نماند و در راهپیمایی روز قدس شرکت کند و دِین خود را به اسلام ادا کند.
,
 
,
وی متذکر شد: بایستی کشورهای اسلامی نیز دست به دست هم دهند و با اسرائیل این غده سرطانی مبارزه کنند تا ان‌شاءالله نابود شود.
,
 
,
امام جمعه فردوس خاطرنشان کرد: منتظر مردم حزب‌الله و ولایت‌مدار خراسان جنوبی در راهپیمایی روز جهانی قدس برای ادای وظیفه ملی و میهنی هستیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
امام جمعه فردوس با بیان این‌که معامله قرن آمریکا قطعا محکوم به شکست است، گفت: ملت فلسطین گنبد آهنین را به گنبد کاغذین تبدیل کردند قطعا آن‌ها و مردم مسلمان جهان نخواهند گذاشت که معامله قرن اتفاق بیفتد و اسرائیل بتواند در منطقه اظهار وجود کند.