زمان اجباری شدن کارت سوخت اعلام شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از وزارت نفت، در اطلاعیه شماره ۴ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران آمده است: «در اجرای سیاست‌های دولت و مجلس شورای اسلامی، عرضه بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور از تاریخ ۲۰ مردادماه امسال فقط با ارائه کارت هوشمند سوخت، امکان‌پذیر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
براساس این اطلاعیه، آن دسته از صاحبان خودروها که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده و بر اساس فراخوان پیشین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، اطلاعات خود را در سامانه دولت همراه درج و با طی کردن فرآیند لازم، شماره حساب کارت اعتباری خود را ثبت کرده‌اند، نیازی به ثبت نام دوباره ندارند و کارت هوشمند سوخت آن‌ها بر اساس ثبت‌نام پیشین، صادر و از سوی شرکت ملی پست ایران به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.
,
 
,
این دسته از هموطنان هزینه صدور کارت سوخت المثنی را برابر تعرفه مصوب‌، هنگام دریافت کارت، به مأموران شرکت ملی پست ایران پرداخت خواهند کرد.
,
 
,
همچنین اگر عده‌ای از هموطنان که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده‌اند و در فراخوان پیشین از طریق سامانه دولت همراه ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و یا سامانه دولت همراه (به ترتیبی که متعاقباً اعلام می‌شود)، برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام کنند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که عرضه بنزین به خودروها از ۲۰ مردادماه امسال فقط با ارائه کارت هوشمند سوخت انجام می‌شود.