حضور نمادین نماینده سازمان ملل متحد در بین مردم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛ در حاشیه راهپمایی روز قدس درشهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری دوربین مخفی کار گذاشته شد که واکنش مردم را نسبت به حضورنمادین  نماینده سازمان ملل متحد بسنجن.

و اما جریان از این قرار بود که عده ای از بسیجیان همیشه در صحنه تصمیم گرفتند که خود را به شکل نماینده سازمان ملل در آورده و در بین جمعیت حضور پیدا کرده و پا به پای مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,




 

,
,
, ,
,

مردم نیز واکنش های جالبی نسبت به این افراد داشتند عده ای متعجبانه به آن ها نگاه می کردند و عده ای نیزخواسته های خود را از آن ها مطالبه کرند .

این دوربین مخفی با گریم های متفاوت از ابتدای راهپیمایی حضور پیدا کرده و انتهای برنامه نیز در مصلی امام خمینی (ره) میزگردی تحت عنوان گفتگوی مردمی با نماینده سازمان ملل متحد تشکیل شد.

,
,
,



 

,
, ,
,

به گفته  اسلامی معاون فرهنگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری هدف از برپایی این دوربین مخفی،  واکش مردم را  در بحث  مهم معامله با  قرن که امروز دشمنان اسلام و دشمنان منطقه در حال طراحی یک سیاست های خبیثی هستند،  بحث آزادی فلسطین و اینکه قبله اول ما مسلمان است را نسبت به آن بسنجن .

,



 

,
, ,
,

جالب آنکه مردم نیز به خوبی از این موضوع استقبال می کردند و حجم عظیمی از جمعیت به دور این میزگرد جمع شده و پیام خودشان را به آن ها می دادند و حتی  بعد از اینکه متوجه شدند این یک دوربین مخفی است بازهم باور نمیکردند و خواسته های خود را به این دوربین مخفی می گفتند.

واکنش مردم نسبت به این دوربین مخفی این بود که کشور ما صلح طلب است و وحدت امت اسلام ستودنی است.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
]
یک عده از جوانان خوش ذوق چهارمحال و بختیاری دوربین مخفی در بین مردم کار گذاشتند که در این دوربین مخفی واکنش مردم نسبت به نماینده سازمان ملل در بین مردم شهرکرد سنجیده می شد.