بیش از 400 هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان تنگستان رفع تصرف شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آزاده قاسم زاده رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: زمین های تصرف شده پس از پیگیری های مجدانه واحد حقوقی شهرستان و همکاری یگان حفاظت ،مقامات قضایی ،نیروی انتظامی و شوراء حقوق بیت المال رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

وی افزود: از این مجموع اراضی رفع تصرف شده ۴۴۵۶متر مربع مربوط به بخش مرکزی و مساحت ٣۶٧١٨۵ مترمربع مربوط به بخش ساحلی دلوار بوده که به همت واحد حقوقی رفع تصرف شد که ارزش ریالی آن ١۶٧٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال می باشد.

,

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان تصریح کرد: این مهم با پیگیری های حقوقی منابع طبیعی و طی ٢۵مورد جلسه رسیدگی و تعداد ١٠مورد اجراء قرار انجام گرفت.

,

وی ادامه داد: یگان حفاظت منابع طبیعی برای جلوگیری از تصرفات اراضی ملی اهداف خود را بر مبنای پیشگیری و جلوگیری در این زمینه متمرکز کرده است اما قاطع با کسانی که از اراضی ملی سوء استفاده کنند برخورد می کند.

,

قاسم زاده افزود: عرصه های منابع طبیعی از سرمایه های ملی و متعلق به آحاد مردم است و حفاظت از این عرصه ها یکی از وظایف اصلی منابع طبیعی و آبخیزداری محسوب می شود.

,

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان ادامه داد: از مجموع ٢٠٠هزار هکتار اراضی ملی این شهرستان حدود ١۴هزار و ۶٨۵ هکتار جنگل دستکاشت ،۵۶هزار هکتار بیابان و ١٢٠هزارو ۶٨١ هکتار مرتع است.

,

وی یادآور شد: شماره تلفن ١۵٠۴ امداد جنگل ومرتع بصورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه گزارش در خصوص تخلفهای جنگلی ومرتعی است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان گفت: از اول سال جاری تاکنون میزان 400 هزار متر مربع از اراضی ملی این شهرستان رفع تصرف شد.