استکبار مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی قطعی می‌داند/ آمریکا در فشار به ایران ناکام مانده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی در جمع مردم و مسئولین کرمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) حیات پیدا کرد و با حیات اسلام ما زنده شدیم، گفت: اینکه از ما میخواهند تابع دین و فرمان رسول اکرم(ص) باشیم به این دلیل است شریعت پیامبر اسلام (ص) آماده است که ما را زنده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: در فرهنگ دینی ما انسان بدون دین مرده است و مرده به این معنا است که آدمی از حیات نباتی برخوردار است اما حیات انسانی ندارد؛ همان حیات طیبه ای که قرآن کریم می فرماید در پرتو ایمان و حیات صالح به دست می آید.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه حقیقت دین با انقلاب اسلامی و امام راحل زنده و احیا شد، ابراز کرد: امام خمینی (ره) به گردن ما حق حیات دارند؛ لذا ما خود را مدیون ایشان می دانیم؛ امروز ما حیات عزتمند، تن ندادن به ذلت استکبار، روحیه عاشورایی و فرهنگ مقاومت و بیداری اسلامی را نتیجه حیات طیبه ای می دانیم که با انقلاب اسلامی امام راحل  به ما هدیه کرد.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه باید حیات طیبه را حفظ کنیم و آن را تداوم بخشیم، اظهار کرد: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان باید مراقب باشیم که پاکیزگی این ماه را حفظ کنیم و قرار گرفتن در مسیر صراط مستقیم را از دست ندهیم و در این مسیر بمانیم.

,

حاجی صادقی با اشاره به اینکه افرادی به سعادت می رسند که علاوه بر قرار گرفتن در مسیر صراط مستقیم در آن بمانند، گفت: ما باید استقامت فکری و اندیشه داشته باشیم و با هجمه شبهات دشمنان اندیشه ما را متزلزل نکند و روحیه انقلابی خود را از دست ندهیم.

,

وی ادامه داد: استقامت در میدان عمل؛ جهاد اصغر است که با توپ و موشک انجام می شود و چنانچه توطئه فرهنگی باشد با استفاده از جهاد اکبر باید اقدام شود و این جامعه، جامعه ای زنده است.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه باید حیات طیبه را حفظ کنیم و نگذاریم جامعه گرفتار فرسودگی شود، اظهار کرد: امت امروز ما امتی دارای حیات طیبه است که آن را از امام راحل داریم.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم ما چهل سال است که برق شیمیرهای عبیدالله ها، حمله متجاوزان به انقلاب و فتنه گران استکباری را دیده اند و با روحیه جهادی و حفظ استقامت ایستاده اند و امروز انقلاب و امت ما زنده است.

,

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با تأکید بر اینکه امروز استکبار مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی قطعی می داند، عنوان کرد: امروزه انقلاب امام خمینی(ره) به سنگ دست فلسطینی های و موشک های انصارالله تبدیل شده است که هیچ گنبد آهنینی قدرت مقاومت در برابر آن را ندارد.

,

وی با طرح این سوال که چه شده است که انقلاب اسلامی امام راحل برای اولین بار در طول تاریخ چهل ساله شده، تصریح کرد: پس از امام خمینی (ره) نمایندگان خبرگان رهبری فردی را انتخاب کردند که از جنس امام راحل و تربیت شده مکتب ایشان بود.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه انقلاب به واسطه رهبری هدایت گر، بصیر، شجاع و قاطع هدایت می شود، ابراز کرد: در نظام اسلامی، سیاستگذار و نظریه پرداز ولایت است و همگان باید ولایت مدار باشند و در اندیشه و عمل متوجه باشند که اراده رهبری چیست.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: اگر در برجام به دستورات رهبری عمل شده بود، وضعیت بهتر از این بود؛ مجلس، دولت و قوه قضائیه بدانند در نظام ولایی ما تابع قرآن هستیم.

,

حاجی صادقی با اشاره به اینکه حَکمیت در همه موراد با ولایت است، بیان کرد: خداوند را شاکریم که خبرگان ما را هدایت کرد و خمینی دیگری را برای رهبری و ادامه انقلاب نگهداری کرد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه عامل دیگر تداوم انقلاب فرمانبرداری از ولایت فقیه است، اظهار کرد: آنچه که انقلاب اسلامی را حفظ کرده امتی است که در برابر نقشه های دشمن بسیار خوب فهمیده و عمل کرده است و دشمن معتقد است که باید نقطه اتصال امت با ولایت را بزند.

,

وی تأکید کرد: از همه مسئولین می خواهیم که نسبت به ولایت فرمانبر مطلق باشند و بدانند که دشمن به دنبال بردگی و تضعیف اراده ما است.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروزه مذاکره برای استکبار تاکتیک جدیدی برای تحقق فشار دشمن است و حضور دشمن در منطقه بهانه است و مشکل آنان اسلامی بودن ایران است.

,

حاجی صادقی با اشاره به پاره کرده برجام توسط رئیس جمهور آمریکا و دادن شماره جهت تماس از جانب او گفت: آمریکا در فشار به ایران ناکام مانده و به ذلت کشیده شده است و نتوانسته ملت ما را تسلیم کنند؛ لذا با قاطعیت و صراحتی که از امام یاد گرفته این ایستادگی خواهیم کرد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین تولی نسبت به رهبری و تبری نسبت به دشمنان را در نظر بگیرند.

,

انتهای پیام

]
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه امروز استکبار مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی قطعی می‌داند، گفت: امروزه انقلاب امام خمینی(ره) به سنگ دست فلسطینی‌های و موشک های انصارالله تبدیل شده است که هیچ گنبد آهنینی قدرت مقاومت در برابر آن را ندارد.