امام خمینی(ره) کشور را از حلقوم آمریکایی ها بیرون کشید/ ملت ایران تحریم اقتصادی دشمن را به قدرت اقتصادی پایدار تبدیل می کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه 13 خرداد در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در بندرعباس اظهار کرد: ۵۰ میلیون جمعیت کشور ما دوران انقلاب و دفاع مقدس را لمس نکرده از وضعیت فقر و فلاکت آن دوران خبر ندارند و این امر باعث سوء استفاده دشمن شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با توجه به جمعیت 35 میلیونی قبل از انقلاب و 85 میلیونی حال حاضر بیش از 50 میلیون از افراد جامعه دوران قبل انقلاب و مبارزات انقلابیون، روحانیون و ظلم و جور سلطه پهلوی را لمس نکرده اند، گفت: دشمن از اختلاف نسلی سوء استفاده کرده و با جو سازی می خواهد شرایط قبل از انقلاب و دوران پهلوی را گل و بلبل نشان دهند.

,

شریف تصریح کرد: ایام انقلاب مسئولان کم تجربه و امکانات کمی وجود داشت اما با این اوضاع در مسائل سیایی و امنیتی در هیچ صحنه ای دشمن برنده نبوده و همواره انقلاب اسلامی پیروز میدان بوده است.

,

وی افزود: هزینه آبیاری و ماندگاری این انقلاب شهدای گران قدر هستند که برای تدام بخشی  راه و کلام امام(ره) از جان خود گذشتند.

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امام(ره) این کشور را از حلقوم آمریکایی ها بیرون کشید، گفت: بهمن1357 دایره قدرت کره خاکی، آمریکا و ناتو و شوری بود.

,

شریف با بیان اینکه امام خمینی(ره) راه عظیمی مبنی بر گفتمان قرآن و سیره ائمه اطهار آغاز کردند، تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب کشور را از دامان خاندان پهلوی که نوکران حلقه به گوش آمریکایی ها بودند بیرون آورد.

,

وی عنوان کرد: کسی که نقش سفارت رژیم صهونیستی در ایران داشته در کتابش نوشته ما در تمام امور ایران نقش اول داشتیم، ۱۳ سال حکومت کشور در دست یهودیان و تمام امکانات ایران در اختیار آمریکایی ها و بعد از آن برای خاندان پهلوی بود و اگر ذره ای باقی مانده بود برای سایر افراد جامعه استفاده می شد.

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه عظمت ایران اسلامی به خاطر انقلابی بود که امام خمینی(ره) با مجاهدت ملت به ثمر رسانده اند، عنوان کرد: انقلاب هدیه بزرگیست که به سادگی به دست نیامده است.

,

شریف با اشاره به اینکه دشمن از رهبری مقتدارنه امام خامنه ای(مدظله العالی) می ترسد، گفت:راه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خط و مشی امام خمینی(ره) بوده به همین دلیل دشمنان ترسیده و می ترسند که این انقلاب الگو و الهام بخش برای سایر جوامع باشد.

,

وی با تاکید بر اینکه صهیونیست ها و آمریکایی ها و دنباله های داخلی آن هیچ کاری نبوده که بتوانند انجام دهند در آن کوتاهی کرده باشند، بیان کرد: آمریکا اعلام می کند صادرات نفت ابران را به صفر می رساند این آرزوی آنها محقق نمی شود زیرا ما در این راه شهید داراها و رییسی ها داده ایم.

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اولین باری نیست که آمریکایی ها می گویند صادرات نفت ایران را قطع می کنیم، تشریح کرد: در دوران دفاع مقدس ملت ایران در اوج جنگ با دستان خالی و اراده و هوشمندی و تدبیر اجازه ندادند آمریکایی به شعار قطع صادرات نفت آمریکا برسند.

,

شریف با بیان اینکه امروز سپاه و ارتش دو مکمل یکدیگر هستند، اظهار کرد: امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب به درستی دشمنان را پیش بینی کردند و با تشکیل بسیج برای همراهی با ارتش هر روز اتحاد آنها بیشتر و مکمل یکدیگر شده اند.

,

وی با تاکید بر اینکه روز به روز دشمن ضعیف تر و انقلاب اسلامی قدرتمند تر می شود، خاطر نشان کرد: امروز توانمندی های دفاعی ایران اسلامی محصول تجربه در دفاع مقدس، خودکفایی، استقلال و علم ملت ایران است.

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بارها از طرف آمریکا تهدید به جنگ شده ایم، افزود: در 40 سال گذشته تا کنون بارها تهدید شده ایم ولی هیچ زمانی دشمن به این اندازه ضعیف نبوده است.

,

شریف با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند با رهبری اندیشمند دینی مبارزه کنند که حتما آن ها بازنده هستند، بیان کرد: از لحاظ دینی و بین المللی افکار نابودی انقلاب اسلامی آنها محکوم به شکست است ؛ چقدر بیگانه با فرهنگ اسلامی هستند که فکر می کنند می توانند با چهار شعار ملت را از میدان خارج کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره تهدیدها را به فرصت های طلایی تبدیل می کند، گفت: ملت ایران تحریم اقتصادی دشمن را به قدرت اقتصادی پایدار تبدیل می کند زیرا دارای اخلاق برگرفته از قرآن، وحدت، انسجام ملی و دارنده رهبری حکیم است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امام(ره) این کشور را از حلقوم آمریکایی ها بیرون کشید، گفت: ملت ایران تحریم اقتصادی دشمن را به قدرت اقتصادی پایدار تبدیل می کند.