کمیته امداد بیش از ۱۱ هزار شغل در خراسان رضوی ایجاد کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ سلمان دانشور صبح امروز در جمع نمازگزاران عید فطر تربت حیدریه اظهار کرد: در سطح استان ۴۵۰ هزار نفر در قالب ۲۰۰ هزار خانوار تحت پوشش این نهاد هستند که سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری ماهیانه به آنها پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی تصریح کرد: پارسال ۱۱ هزار وام ضروری به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان پرداخت شد و بیش از ۳۴ هزار دانش آموز و دانشجو در استان با کمک ۷۰ هزار حامی از بسته های کمک آموزشی و تحصیلی استفاده کردند.

,

دانشور بیان کرد: سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان برای خانواده های تحت پوشش استان هزینه شده و بالغ بر ۲ هزار مسکن در روستاها و شهرها نیز خریداری، احداث و یا مرمت و بهسازی شده است.

,

قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی افزود: پارسال حدود ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و امدادی به خانواده ها پرداخت شده و امسال هم بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات با توجه به سال رونق تولید برای خانواده های تحت پوشش در نظر گرفتیم.

,

انتهای پیام/

]
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: پارسال کمیته امداد با ایجاد ۱۱ هزار شغل برای افراد تحت پوشش معادل ۱۲ درصد اشتغال استان را محقق کرد.