نماز عید فطر در شهرستان خلیل آباد اقامه شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مردم دیار تاکستان های سر سبز یکبار دیگر عطر معنویات را در فضای شهر و دیارشان پراکنده کردند و پایان ماه میهمانی خداوند را با عظمت نماز عید فطر جشن گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی, یار خراسانی,

در خجسته عید سعید فطر، شهرستان خلیل آباد یکپارچه جشن توحید و خداپرستی شد و ملت مومن، ولایت مدار و انقلابی خلیل آباد به شکرانه یک ماه عبادت و روزه‌داری، به نماز بندگی ایستادند و بهترین‌ها را از درگاه پروردگار کریم مسئلت کردند.

,

نماز عید سعید فطر در شهرستان خلیل آباد در کلیه مساجد روستاهای شهرستان برگزار شد که کانون این حضور و شکرگزاری، خیابان امام خمینی شهر خلیل آباد بود.

,

پس از قرائت قرآن برنامه بیان احکام توسط حجت الاسلام پیغمبری اجرا شد و بعد از چندین بار تکرار زیبای تکبیر روز عید، نماز ویژه این روز سعید به امامت حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد برپا شد.

,

یکی از جلوه‌های درخشان نماز عید فطر در شهر خلیل آباد حضور پررنگ  پرشور نسل جوان در کنار میان‌سالان و کهن‌سالان و البته خردسالانی بود که در صفوفی به هم پیوسته، مانور وحدت و عزت و عظمت مسلمین را به نمایش گذاشتند.

,

انتهای پیام/

]
نماز عید فطر همزمان با سراسر کشور در نخستین روز از ماه شوال در شهرستان خلیل آباد با حضور پرشور مردم متدین و خداجوی دیار تاکستان های سر سبز برگزار شد.