استاندار آذربایجان غربی ماجرای استعفایش را تکذیب نکرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، محمدمهدی شهریاری جمعه شب با انتشار یادداشتی ضمن تقدیر از مردم و علاقه‌مندان خود در خراسان شمالی، از ماندگاری خود به‌عنوان استاندار آذربایجان‌غربی خبر داده و این ماندگاری را راهی برای وفای به عهد خود با مردم این دیار دانسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

متن این بیانیه که با عنوان “برادر کوچک شما” امضا شده، به شرح زیر است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

مردم عزیز، فرهیختگان ارجمند و همراهان گرامی؛

,

سلام و درود بر شما

,

از زمانی که در دوران نوجوانی پا به عرصه سیاست گذاشتم، همواره با خود می‌اندیشیدم که هدف والا از فعالیت در این عرصه چیست؟

,

روزها و سال‌های زیادی گذشت و همه ما در کوران حوادث و اتفاقات و در تمام فراز و فرودها، کنار هم بودیم؛ در اشک‌ها و لبخندها. هشت سال با همه سختی‌ها و دشواری‌ها، دست در دست هم، از خاک و شرف و ناموس وطن محافظت کرده و چون متحد ایستادیم، سربلند بودیم …

,

پس از آن، هنگامی که افتخار نمایندگی شما عزیزان در مجلس شورای اسلامی را پیدا کردم، هیچ لحظه‌ای را شیرین‌تر و ناب‌تر از لبخند رضایت شما مردم نیافتم. من و شما روزهایی آکنده از تلاش، مملو از همکاری و همدلی را با هم گذراندیم؛ لحظه‌های ناب و تکرار نشدنی که در کنار شما بزرگواران برای زدودن بساط توسعه نیافتگی از چهره این دیار سترگ به‌سر شد. چهار سالی که اگرچه سخت بود اما شما با مهر و محبت خالصانه خود، تمام کاستی‌ها و نواقص بنده را بخشیدید و بهترین خاطرات را در دفترچه زندگیم ثبت کردید و این حکایت همچنان ادامه دارد و پابرجاست.

,

رضایتمندی شما ولی‌نعمتان از خادمتان علاوه بر اینکه موجب شده تا با دلگرمی مضاعفی در ادامه مسیر اعتلای ایران اسلامی گام بردارم، بار مسئولیت بنده و تلاش برای فراهم ساختن بسترهای توسعه و مقابله با نابرابری‌ها را در من، دوصد چندان نمود. در این مسیر پر فراز و نشیب، لبخند رضایت شما همواره قوت قلبی بزرگ و اکسیر حرکت و امید در من بوده و هست.

,

علاقه‌مندی شما عزیزان، گروه‌های متعدد سیاسی و فرهنگی و اقشار مختلف برای دعوت از اینجانب به منظور تکرار آن لحظات شیرین در سنگر خدمتگزاری در مجلس شورای اسلامی را ارج می‌نهم و این اعتماد تاریخی را به عنوان بزرگترین سرمایه زندگی‌ام، تا همیشه حفظ خواهم کرد.

,

رضایت شما در همه فرصت‌های پیش آمده، گواه صادقی است بر اینکه تلاش توأم با صداقت، در بین مردمان قدرشناس سرزمینم، فراموش ناشدنی است.

,

اکنون خدمت به مردمانی از جنس خود شما، صبور و تلاشگر، سربلند و تاریخ‌ساز در سرزمینی با قرابت‌های بی‌شمار فرهنگی با شما، برای بنده مهیا شده؛ خداوند چنین مقدر ساخته که مسیر ادامه خدمت به ملت شریف ایران برای من اینچنین ترسیم شود و از این مشیت الهی با اشتیاق و افتخار استقبال کرده و به همگامی با مردمی همچون شما مهربان و تلاشگر، به‌خود می‌بالم. همه هم و غم بنده بر این بوده و هست تا بتوانم خدمتگزاری صدیق و راستین برای مردم عزیز هرگوشه از ایران عزیز باشم.

,

همچنین جا دارد از همه مسئولان و بزرگانی که دلسوزانه و با راهنمایی‌ها و ارشادات عالمانه خویش سبب افزایش این سرمایه و ارتقای سطح خدمتگزاری بنده به مردم فرهیخته کشور در طول تمام سال های گذشته شدند، صمیمانه تشکر و تقدیر نمایم.

,

بر پایه همان عهدی که با مردم فهیم آذربایجان‌غربی بسته‌ام و با امید به عنایات و لطف خداوندی، بر پیمان خود جهت وفای به عهد می‌مانم.

,

در خاتمه همچون همیشه ارادت قلبی خودم را به شما عزیزان اعلام داشته و از شما می‌خواهم که با دعای خیرتان، این فرزندتان را در مسیر اعتلای نام ایران در این گوشه از کشور عزیز، آذربایجان‌غربی همراهی نموده و فراموش نفرمایید.

,

برادر شما
محمدمهدی شهریاری

,
,

انتهای پیام/

]
محمدمهدی شهریاری در یادداشتی ضمن تقدیر از مردم دیار خود، از ماندگار شدنش به‌عنوان استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد.