برخورد جدی با رانندگان حادثه ساز در جاده های استان اردبیل
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،ناصر عتباتی؛ رئیس دادگستری استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن ابراز تاسف از تصادفات خونین و کشته شدن هم استانی ها در تصادفات شمال استان اعلام کرد: همه دستگاه ها در مقابل این تصادفات مسئول هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: به دادستانی پارس آباد و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری دستور داده شده تا عوامل دقیق حوادث منجر به فوت شمال استان را بررسی و اقدامات جدی در جهت کاهش و جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی منجر به فوت انجام شود.
رییس دادگشتری استان اردبیل گفت: معاونت پیشگیری از وقوع جرم باید کاهش تصادفات، حذف نقاط حادثه خیز و پیشگیری از حادثه های فوتی را در دستور کار خود قرار داده و برنامه ریزی لازم انجام شود.
وی تصریح کرد: تمام عوامل دخیل در این حوادث از جمله اداره کل راهداری، پلیس راه، نهادهای آموزشی و رسانه ها با جدیت مضاعف این مسله را پیگیری کنند و اقدامات لازم برای کاهش این اتفاق ناگوار را انجام دهند.

,
,
,

رئیس کل دادگستری اردبیل خاطر نشان کرد: به دادستان شهرستان ها دستور داده شده با رانندگانی که با رفتار و حرکات خطرناک و حادثه ساز موجب ناامنی جاده های مواصلاتی استان می شوند و اتفاقات ناگواری را برای همشهریان به وجود می آوردند، برخورد جدی شود؛ انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ، ممنوعیت از رانندگی و توقیف خودرو از مواردی است که با متخلفان انجام می شود.
 

,
,

انتهای پیام/

]
رئیس دادگستری استان اردبیل گفت:به دادستان شهرستان ها دستور داده شده با رانندگانی که با رفتار و حرکات خطرناک و حادثه ساز موجب ناامنی جاده های مواصلاتی استان می شوند و اتفاقات ناگواری را برای همشهریان به وجود می آوردند، برخورد جدی شود.