درآمد 1000 میلیارد تومانی استان زنجان از محل فروش پسماندهای شهرک روی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز نیک سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه راه حلهای متعددی برای فروش پسماندهای شهرک روی وجود دارد، اظهار کرد: درآمدهای حاصل از فروش این پسماندها به درآمدهای استان اضافه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه طبق برآودهای احتمالی انجام شده 5 تا 8 میلیون تن پسماند در شهرک روی وجود دارد، ابراز کرد: پیش بینی می‌شود که از محل فروش حدود هشت میلیون تن پسماند روی 1000 میلیارد تومان درآمد عاید استان شود.

,

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه روستای مرصع به عنوان محل دپوی پسماندهای شهرک روی در نظر گرفته شده است، گفت: کارهای انتقال انجام شده و امیدواریم با یک استانداردهایی این کار به سرانجام برسد.

,

وی با اشاره به اینکه بحث ایمنی در انتقال پسماندها مورد تاکید است، تصریح کرد: پسماندهای شهرک روی همواره به عنوان یکی از دغدغه‌های جدی مردم تبدیل شده است.

,

نیک‌سرشت با بیان اینکه مدیریت ارشد استان به صورت جدی پیگیری تعیین تکلیف پسماندهای شهرک روی است، ادامه داد: طبق تاکید استاندار زنجان این پسماندها باید به نفع مردم تعیین تکلیف شود که ما نیز در این راستا مصمم هستیم.

,

انتهای پیام/

]
معاون استاندار زنجان از درآمد 1000 میلیارد تومانی استان زنجان از محل فروش پسماندهای شهرک روی ‏خبر داد.