انسجام بخشی جبهه فرهنگی انقلاب نیازجامعه است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، حجت الاسلام علی دشتکی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان که پیش از ظهر امروز در سازمان تبلیغات برگزار شد، گفت: جبهه باطل هر روز در برابر جبهه حق و حقیقت به ناتوانی خود معترف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: ۱۲ هزار نفر شبکه تبلیغ استان که پشتوانه عظیمی برای حرکت نظام و انقلاب و جبهه فرهنگی انقلاب است، سازماندهی شده است.

,

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به ۱۴ راهبردی که به کمک نخبگان طراحی شده بود بیان کرد: از مدیریت محیط تعاملی تا اولویت گرایی و کادرسازی برخی از راهبرد های ما در سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان بود.

,

حجت‌الاسلام دشتکی استفاده از ابزار های هنری و تنوع بخشی به تولیدات و پیوست فرهنگی و همچنین شبکه سازی محلی و منطقه‌ای را برخی دیگر از راهبرد های سازمان دانست.

,

وی افزود: رتبه اول کشوری را در حوزه قرآن در سال گذشته کسب کردیم و در موضوع اقتصاد مقاومتی که موضوع روز است تنها دستگاه برتر در حوزه گفتمان سازی در استان بودیم.

,

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: باید برای پاسخ به نیازهای جامعه به انسجام بخشی جبهه فرهنگی انقلاب بیش از پیش توجه داشته باشیم.
انتهای پیام/

,
]
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه سازماندهی ۱۲ هزار نفر شبکه تبلیغ استان پشتوانه عظیمی برای حرکت نظام و انقلاب است گفت: باید برای پاسخ به نیازهای جامعه به انسجام بخشی جبهه فرهنگی انقلاب بیش از پیش توجه کنیم