کاهش ۲۴ درصدی تخلفات جاده ای هرمزگان در ماه رمضان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی اسفندانی، رییس پلیس راه هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه در ماه های رمضان، محرم و صفر هر ساله کاهش چشمگیری در تخلفات صورت می گیرد، اظهار کرد: رعایت کردن قوانین توسط مردم در ایام مذهبی سال به خصوص این سه ماه در زمینه های مختلف کاهش صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رییس پلیس راه هرمزگان با اشاره به کاهش 24 درصدی تخلفات جاده ای در ماه مبارک رمضان سال جاری عنوان کرد: برخود با متخلفان جاده ای در ماه رمضان سال گذشته 76 هزار و 679 فقره صورت گرفته و در سال جاری با 58 هزار و 520 فقره متخلف برخورد شده است.

,

اسفندانی افزود: به وسیله 82 دستگاه دوربین ثابت و 34 دستگاه دوربین سیار تخلفات جاده ای هرمزگان توسط پلیس راه استان ثبت می شود.

,

وی با بیان اینکه عدم توجه به جلو از مهمترین علل تصادف در جاده های هرمزگان است، تصریح کرد: خستگی، خواب آلودگی، صحبت با تلفن همراه از اولین علل تصادف،  تجاوز و انحراف به چپ که باعث تصادف رخ به رخ می شود دومین علت و عدم رعایت حق تقدم از سومین علل تصادف در جاده های هرمزگان به شمار می رود.

,

رییس پلیس راه هرمزگان با بیان اینکه بیشترین تصادفات جاده ای استان توسط موتورسیکلت و خودروهای سواری صورت می گیرد، گفت: سهم وسایل نقلیه ای 60 درصد و موتور سیکلت ها 30 درصد از مقصران تصادفات جاده ای در هرمزگان هستند.

,

وی با بیان اینکه در دو ماه اول سال جاری برای پنجمین سال متوالی کاهش جانباختگان جاده ای در هرمزگان صورت گرفته است، گفت: بنا بر اظهارات پزشکی قانونی هرمزگان تعداد جانباختگان حوادث جاده ای استان 15 درصد کاهش یافته است.

,

انتهای پیام/

]
رئیس پلیس راه هرمزگان با اشاره به کاهش 24 درصدی تخلفات جاده ای در ماه مبارک رمضان سال جاری عنوان کرد: برخود با متخلفان جاده ای در ماه رمضان سال گذشته 76 هزار و 679 فقره صورت گرفته و در سال جاری با 58 هزار و 520 فقره متخلف برخورد شده است.