جمع‌آوری بیش از 550 میلیون ریال زکات فطره در قوچان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براتعلی دیانت ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار صبح توس گفت: در ایام عید فطر تعداد 72 صندوق در 36 پایگاه جمع آوری زکات فطره و کفاره توسط اداره بهزیستی این شهرستان و پنج موسسه خیریه تحت نظر این اداره، در نقاط مختلف سطح شهر مستقر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: موسسات خیریه آرزو، خضراء، نابینایان، ناشنوایان و موسسه خیریه همت در جمع آوری زکات اداره بهزیستی قوچان را همراهی کردند.

,

وی  با بیان اینکه طبق صورتجلسه بازگشایی و شمارش، مبلغ 406 میلیون و 554 هزار ریال زکات فطریه و مبلغ 148 میلیون و 409 هزار ریال کفاره جمع آوری شده است، افزود: در مجموع 554 میلیون و 963 هزار ریال زکات فطره و کفاره توسط عوامل بهزیستی قوچان جمع آوری شده است.

,

رئیس اداره بهزیستی قوچان با بیان اینکه فعالیت های این مجموعه در چهار حوزه اصلی تعریف شده است، تصریح کرد: توانبخشی  یکی از مهمترین حوزه های ماموریتی سازمان بهزیستی بوده و در سال گذشته خدمات پزشکی در قالب فیزوتراپی به 401 نفر در بیش از چهار هزار و 10 جلسه انجام شد.

,

دیانت با بیان اینکه خدمات فیزیوتراپی بصوت رایگان و نیم بها به توانخواهان ارائه می شود، گفت: همچنین در سال گذشته 98 دانشجوی کم توان قوچانی از حمایت های مالی یک میلیارد و صدمیلیون ریالی بهزیستی قوچان بهره مند شدند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره بهزیستی قوچان گفت: در ایام عید فطر، بیش از 550 میلیون ریال زکات فطره و کفاره توسط این اداره در این شهرستان جمع آوری شده است.