میزان تفاوت قیمت‌ میوه در میادین تره‌بار با سطح شهر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس تازه‌ترین گزارش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از مقایسه میانگین نرخ انواع میوه و تره بار در سطح شهر با نرخ محصولات مشابه در میادین میوه و تره بار، قیمت‌های میادین به طور متوسط ۳۸ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت سطح شهر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این میان، اختلاف قیمت برخی محصولات به بیش از ۶۰ درصد می‌رسد که از جمله می‌توان کدو و بادمجان را که در میادین میوه و تره بار به ترتیب با قیمت هر کیلوگرم ۱,۵۰۰ تومان و ۲,۱۰۰ تومان عرضه می‌شوند، نام برد.
,
 
,
براساس این گزارش، بعد از کدو با ۶۲ و نیم درصد و بادمجان با ۶۰ و نیم درصد اختلاف قیمت، به ترتیب خربزه با ۴۹ و نیم درصد، هلو با ۴۹ درصد، لوبیا سبز با ۴۶ درصد، طالبی با ۴۳ و نیم درصد و خیار و کیوی با ۴۳ درصد تفاوت قیمت، بیشترین فاصله قیمتی را در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت سطح شهر دارند.
,
 
,
گفتنی است، علاوه بر محصولات مذکور، قیمت سبزی‌های برگی ۳۹ درصد، پیاز ۳۲ درصد، سیب زمینی ۲۲ درصد و گوجه فرنگی ۱۸ درصد در میادین میوه و تره بار زیر میانگین قیمت سطح شهر است، ضمن اینکه در میادین، نرخ سیب ۳۶ درصد، پرتقال ۳۶ درصد، موز ۱۲ درصد و هندوانه ۸ و نیم درصد از میانگین نرخ سطح شهر ارزان‌تر است.
,
 
,
منبع: تسنیم
,
 
]
براساس تازه‌ترین گزارش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از مقایسه میانگین نرخ انواع میوه و تره بار در سطح شهر با نرخ محصولات مشابه در میادین میوه و تره بار، قیمت‌های میادین به طور متوسط ۳۸ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت سطح شهر است.