بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نیازمند از خدمات طرح همای رحمت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، ابراهیم بشارتی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به جزئیات اجرای طرح همای رحمت در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: در ایام ماه رمضان در سطح استان طرحی به نام همای رحمت برای کمک به افراد نیازمند و جمع‌آوری کمک‌های مردم اجرا شد که طی آن ۱۰ هزار و ۳۲۲ نفر از خدمات این طرح بهره‌مند شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، با بیان اینکه در این ماه ۳ هزار و ۱۱۶ سبد غذایی بین جامعه هدف توزیع شد، افزود: ارزش ریالی این سبدها برابر با ۵ میلیارد و ۵۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده است.

,

سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه در طرح همای رحمت ۴۱۳ نفر از داوطلبان جمعیت و ۲۵۶ نفر از خیران در کمک و جمع‌آوری سبدهای توزیعی شرکت داشتند، گفت: در این مدت ۵۲ سفره افطاری در ۴۸ منطقه شهری و ۴ منطقه روستایی گشوده شد.

,

وی، با اشاره به اینکه ۱۷۶ داوطلب در برگزاری مراسم سفره‌های افطاری مشارکت داشتند، عنوان کرد: در این طرح به پنج هزار و ۴۰۵ نفر غذای افطاری به ارزش ریالی ۸۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال ارائه شد.

,

انتهای پیام/

]
سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: در طول ماه رمضان بیش از ۱۰ هزار نیازمند از خدمات ارائه شده در قالب طرح همای رحمت بهره‌مند شدند.