مصوبات شورای فرهنگ عمومی برای کلیه دستگاه‌ها لازم‌الاجرا است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ابراهیم قاسم پور ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلیل‌آباد ضمن تبریک دهه کرامت و تقدیر از برگزاری برنامه‌های باشکوه ماه رمضان، ارتحال امام (ره) و عید سعید فطر و روز قدس در سطح شهرستان خلیل‌آباد، اظهار داشت: در مرحله اول همه دستگاه‌های اجرایی باید مصوبات شورای فرهنگ عمومی را لازم‌الاجرا بدانند و قطعاً این مصوبات پیگیری خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه شورای فرهنگی عمومی شهرستان خلیل‌آباد باید رویکرد مردمی کردن فرهنگ در سطح شهرستان را مدنظر داشته باشد، خاطرنشان کرد: در تمام مباحث فرهنگی شهرستان علاوه بر استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف باید به سمت اجتماعی کردن امور پیش برویم.

,

 فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه ایجاد سمن‌ها و کانون‌های فرهنگی هنری می‌توانند بازوی شورای فرهنگ عمومی باشند، تصریح کرد: دستگاه‌هایی که سروکار بیشتری با مباحث فرهنگی دارند باید در بحث اجتماعی و مردمی کردن فرهنگ پیش‌گام و پیش‌قدم باشند.

,

وی با اشاره به اینکه تمام مدیران حاضر در نشست‌های مختلف علاوه بر ارائه گزارش کار خود باید ایده و برنامه‌ای برای اجرا به‌خصوص در مباحث فرهنگی داشته باشند، اذعان کرد: مدیران باید برنامه محور باشند و برنامه‌های فرهنگی خود را ارائه دهند تا یک تقویم مناسبتی ارائه و بعد مصوب شدن، برنامه کاری سال بسته شود.

,

قاسم پور با تأکید بر اینکه ارتقاء و افزایش دانش عمومی و آگاهی فرهنگی مردم باید جزو برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی باشد و همه این‌ها از طریق برنامه‌ریزی محقق خواهد شد، عنوان کرد: شورای فرهنگ عمومی باید بحث سیاست‌گذاری فرهنگی و اعتقادی در سطح شهرستان را مدنظر داشته باشد.

,

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: سال رونق تولید در ادامه سال‌های اقتصاد مقاومتی است و می‌توانیم بحث فرهنگ مصرف را در این سال با تهیه تیزر، انیمیشن، نماهنگ و... ارتقا دهیم تا شعار سال عملیاتی و محقق شود.

,

فرماندار خلیل‌آباد در پایان بابیان اینکه استفاده از ظرفیت رسانه باید در دستور کار باشد، خاطرنشان کرد: در دنیای شیشه‌ای امروز هیچ‌کس نمی‌تواند خود را از رسانه پنهان کند و هر چه زودتر باید بحث خبرنگار صداوسیمای شهرستان تعین تکلیف شود.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار خلیل‌آباد بابیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی برای کلیه دستگاه‌ها لازم‌الاجرا است، گفت: شورای فرهنگی عمومی شهرستان خلیل‌آباد باید رویکرد مردمی کردن فرهنگ در سطح شهرستان را مدنظر داشته باشد.