اردبیل آماده میزبانی شایسته از بلندقامتان لیگ والیبال جهانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، مسعود امامی‌یگانه پیش از ظهر امروز در بازدید از محل برگزاری و  مسیر عبور تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان در اردبیل اظهار داشت: تلاش و جدیت بر این است تا با برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی میزبانی شایسته و مناسبی از این رویداد بین‌المللی داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با تاکید بر زیباسازی، تنظیف و ترمیم جاده نیر تا اردبیل که مسیر عبور تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات جهانی خواهد بود، گفت: با توجه به آغاز این دوره از رقابت‌ها از 31 خردادماه و نزدیک شدن به آن انتظار می‌رود تمامی مسئولان مربوطه در زمینه میزبانی شایسته از این مسابقات تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

,

معاون هماهنگی‌ امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: این مسابقات از روی 31 خرداد ماه در استان آغاز شده و تا دوم تیرماه ادامه خواهد داشت که در این زمینه دستگاه‌های اجرایی و نیز مردم در آماده‌سازی بسترهای لازم برای برگزاری مسابقات همکاری و مشارکت مطلوبی داشته‌اند.

,

امامی یگانه با اشاره به برگزاری مسابقات در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده تصریح کرد: در حال حاضر این سالن از آمادگی لازم و کافی برای برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان برخوردار است.

,

معاون هماهنگی‌ امور عمرانی استاندار اردبیل از آمادگی استان اردبیل برای برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان خبر داد و افزود: با توجه به میزبانی شایسته اردبیل و مردم استان از مسابقات والیبال در دوره‌های قبلی فدراسیون والیبال به استان اردبیل نگاه و توجه ویژه‌ای دارد که امیدواریم در این دوره از رقابت‌ها نیز شاهد حضور پرشور و گسترده جوانان اردبیلی در ورزشگاه باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
معاون هماهنگی‌ امور عمرانی استاندار اردبیل از آمادگی استان اردبیل برای برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان خبر داد.