اهدای ۱۰۰۰ بسته لوازم خانگی به سیل‌زدگان شیرازی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شکرخواه؛ معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امروز در آئین اهدای یک هزار بسته لوازم خانگی و ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر و کمک به ایجاد ۲۰۰ طرح اشتغالزایی اجتماع‌محور که در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: قبل از حادثه سیل اخیر، نهادی در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به‌نام بنیاد احسان برای کمک به مناطق حادثه‌دیده تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اینکه در همان لحظات اولیه سیل، در ۱۰ استان حضور یافتیم، خاطرنشان کرد: ۳ میلیون قلم جنس از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناطق سیل‌زده ارسال شد.
,
 
,
معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در ۱۰ استان سازماندهی شدند و فعالیت کردند، تصریح کرد: پس از سیل هم با دستور ریاست ستاد، قرار شد فعالیت‌هایی را در مناطق سیل‌زده انجام دهیم.
,
 
,
شکرخواه تاکید کرد: پس از حادثه سیل، همبستگی خوبی در استان شکل گرفت که این سرمایه باید به‌خوبی حفظ شود.
,
 
,
وی گفت: امروز آئین اهدای یک هزار بسته لوازم خانگی برگزار می‌شود و این بسته‌ها در اختیار خانواده‌های سیل‌زده شیرازی قرار می‌گیرند؛ همچنین ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر در شیراز توزیع خواهد شد و ۲۰۰ طرح اشتغالزایی اجتماع‌محور ایجاد می‌شود.
,
 
,
معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصریح کرد: اواخر سال گذشته و ابتدای سال جاری، دو موضوع مهم یعنی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پیام نوروزی رهبر انقلاب در خصوص رونق تولید را داشتیم.
,
 
,
شکرخواه ادامه داد: چند محور اساسی در این دو موضوع بسیار مهم است؛ مباحث مرتبط با اقتصاد مقاومتی، توجه به ظرفیت‌های مختلف کشور، اتکا به توان مردمی و عدالت‌محوری از محورهای اساسی این دو موضوع هستند و همه ما موظفیم براین اساس فعالیت کنیم.
,
 
,
وی تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بر اساس این محورها، راهبردهای کلیدی را در مناطق محروم دنبال می‌کند؛ ایجاد اشتغال و حمایت از بنگاه‌های کوچک، متوسط و خرد، حمایت از استارتاپ‌ها و ایجاد طرح‌های بزرگ اقتصادی بر اساس آن محورهای اساسی انجام می‌گیرد.
,
 
,
معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۳۵۵ طرح اشتغالزایی با ۴۰۰ هزار فرصت شغلی توسط ستاد در کشور ایجاد شده است، تصریح کرد: تمامی این فعالیت‌ها با اتکا به توان مردمی انجام گرفت.
,
 
,
شکرخواه با اشاره به اینکه علاوه بر اشتغالزایی، در زمینه درمانی و سلامت، مدرسه‌سازی، ساخت مسجد، اهدای جهیزیه و ... فعالیت داریم، افزود: ۴۵ هزار طرح مختلف را با اعتبار ۴۲ هزار میلیارد تومان اجرا کردیم.
,
 
,
وی درباره فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس گفت: یک هزار و ۲۸ طرح اقتصادی با بودجه‌‌ای بالغ بر ۲ هزار و ۵۹۵ میلیارد تومان در این استان را اجرا کردیم یا در حال اجرا است.
,
 
,
معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) یادآور شد: ۸ هزار و ۶۵۶ فرصت شغلی را در استان ایجاد کردیم؛ همچنین ۴ هزار و ۱۳۶ وام ازدواج به زوج‌های جوان در این استان اهدا شد.
,
 
,
شکرخواه در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف، خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم را توسعه دهیم.
]
معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از اهدای یک هزار بسته لوازم خانگی به سیل‌زدگان شیرازی خبر داد.