نشست ستاد انتخابات در بهارستان برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نخستین نشست ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور مجتبی خانجانی سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان، موسوی بخشدار بخش بوستان، طاهرخانی بخشدار بخش گلستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,
 
,
سرپرست فرمانداری بهارستان در این نشست باتاکید بر اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران مصداق بارز مردم‌سالاری به شمار می رود، اذعان داشت: در حقیقت انتخابات در کشور ما نمونه آشکار مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش است، چراکه در نظام اسلامی تمامی ارکان حکومت به صورت مستقیم و غیرمستقیم با رأی آزادانه و انتخاب مردم برگزیده می شوند که این موضوع در نوع خود بی‌نظیر می باشد.
,
 
,
وی در ادامه با بیان اینکه تعیین حق انتخاب جزو بزرگترین دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی ایران است، تشریح کرد: در طول چهل سالی که از حیات طیبه انقلاب می گذرد، بالغ بر چهل انتخابات در سطح کشور برگزار گردیده و تحت هیچ شرایطی حتی در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط نظیر جنگ تحمیلی، انتخابات در کشور نه تنها تعطیل نشده بلکه حتی یک روز هم به تعویق نیفتاده است.
,
 
,
خانجانی همچنین در رابطه با برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای  اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سال جاری، گفت: دوم اسفند ماه سال جاری یک انتخابات مهم و حساس را در پیش داریم که نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب به حساب می آید و از جهات بسیاری حائز اهمیت و مهم تلقی می شود.
,
 
,
وی درپایان باتوجه به لزوم بسترسازی مناسب برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: سیاست ما به عنوان مجریان انتخابات می بایست رعایت  اصل بی‌طرفی کامل و همچنین اجرای مر قانون و برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم می باشد، چراکه زمانی که انتخابات به بهترین شکل و با مشارکت حداکثری شهروندان بهارستانی برگزار شود شیرین‌ترین لحظه برای ما است.
,
 
,
لازم به ذکر است که درپایان این نشست هریک از اعضا حاضر در جلسه مذکور نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون برگزاری هرچه بهتر انتخابات در شهرستان بهارستان مطرح کردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
نشست ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولین شهرستانی در شهرستان بهارستان برگزار شد.