در آستانه برگزاری بازی های اروپائی 2019 در مینسک
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، صبح امروز با حضور «الکساندر مدوید» قهرمان نامدار بلاروسی کشتی و رئیس کنفدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی اروپا (EUZSC) این کشور از منطقه ویژه تماشاچیان مسابقات اروپایی که قرار است میزبان نمایش 10 روزه ورزشکاران زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی باشد، بازدید به عمل آمد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این بازدید مدوید ضمن گفت‌وگو با مقامات برگزارکننده بازی‌های اروپایی و تشریح زیبایی‌ها و تاریخچه این ورزش ایرانی بر لزوم توسعه منش‌های پهلوانی این رشته در ورزش‌های قهرمانی تأکید کرد. 
,
 
,
همچنین وی ضمن این دیدار از محل ویژه در نظرگرفته شده تماشاچیان بازی‌های اروپایی که به مدت 10 روز میزبان نمایش آیین‌های زورخانی و کشتی پهلوانی است، بازدید کرد. 
,
این بازی‌ها قرار است در روز جمعه 31 خردادماه سال جاری و با حضور کلیه تیم‌های مختلف از کشورهای قاره سبز برگزار و تا روز دهم تیرماه ادامه پیدا کند. 
,
گفتنی است، برای اولین بار است که این ورزش باستانی ایرانی بستر لازم برای حضور در نمایشی این چنین در بازیهای مهم و پربیننده اروپایی را پیدا می‌کند.
]
منطقه در نظر گرفته شده برای تماشاچیان(fan zone) مسابقات آماده نمایش ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی می شود.