دانشجو نبایددغدغه جا و مکان داشته باشد/دهقان: کاهش جرائم با ورود دانشگاه به شهرستان لنده+تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس  در ادامه بازدهای سرزده فرماندار جدید شهرستان لنده از ادارات و نحوه ارائه خدمات به شهروندان امروز صبح وی با حضور در دانشگاه پیام نور از روند برگزاری آزمون ها و فضای فیزیکی این دانشگاه بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

, ,

سید خدادوست موسوی پس از حضور در جلسه آزمون دانشجویان با حضور در دفتر مدیریت دانشگاه ،آخرین وضعیت دانشگاه پیام نور لنده را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: دانشگاه یکی از مهمترین و اساسی ترین محورهای توسعه در جامعه است که باید بسترها و زیرساخت های توسعه کمی و کیفی آن حفظ شود.

,

وی افزود: تربیت انسان های نخبه و توانمند در حوزه های مختلف در دانشگاه  می تواند به پرورش استعدادها و انتصاب افراد شایسنه در جایگاه های مختلف کمک کند که نیازمند همت و تلاش مضاعف است.

,

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: دانشجو قبل از اینکه دغدغه جا و مکان دانشگاه را داشته باشد باید احساس کند در یک فضای دانشگاه با خاطری آسوده در حال کسب مراتب علمی برای خدمت به آینده است.

,

وی تاکیدکرد: دانشگاه پیام نور باید در خصوص رسیدگی به وضعیت ساختمان دانشگاه پیام نور باتوجه به این همه میزان شهریه دریافتی از دانشجویان بخشی از این درآمدها را در خصوص تکمی و راه اندازی ساختمان دانشگاه پیام نور هزینه نمایند.

,

, ,

در ادامه نیز حمید دهقان با اشاره به مشکلات دانشگاه و چالش ها و فرصت های فرارو گفت: دانشگاه پیام نور شهرستان لنده یکی از بهترین مراکزی است که برابر آمارها بیشترین سهم را در کاهش میزان جرائم و ارتقای سطح شاخص های فرهنگی به ویژه توجه نسل جوان به دانشگاه را داشته است.

,

 

,

وی افزود: حضور 95درصدی جوانان بومی شهرستان در دانشگاه پیام نور لنده یک فرصت طلایی برای ارتقای سطح کمی و کیفی علم اندوزی در این شهرستان است.

,

 

,

رئیس دانشگاه پیام نور لنده تصریح کرد: مهمترین دغدغه دانشجویان ما بحث تکمیل ساختمان اداری و فضای اموزشی دانشگاه است که نیازمند حمایت ویژه مسئولان است.

,

 

,

دهقان اظهارکرد: رشد قابل توجه بارعلمی و ارتقای شاخص های علمی دانشجویان دانشگاه پیام نور لنده را می توان در همین استخدامی ها در بانک ها و ادارات استان به عینه مشاهده کرد.

,

 

,

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

,

 

]
در ادامه بازدید های سرزده فرماندار شهرستان لنده از ادارات امروز با حضور سرزده در دانشگاه پیام نور ضمن بازدید از مکان برگزاری امتحانات دانشجویان از فضای این دانشگاه بازدیدکرد.