کنگره ۵۴۰۰ شهید، معرف فرهنگی بودن کردستان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدحسین رجبی در حاشیه بازدید از محل برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، عنوان کرد: سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج یکی از سازه های قدیمی بود که به لطف خدا و همت شهدا برای برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان آماده بهره برداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی گفت: تلاش و همکاری همه دوستان در بسیج و سپاه در روند اجرای این برنامه فرهنگی بسیار تاثیر گذار است اما مهم تر از همه به لطف خدا و مدد شهدا بوده که توانستیم کارهای این سالن را به سرانجام برسانیم.

,


سردار رجبی اصلی‌ترین آرمان شهدا را شهادت در راه حق و حقیقت دانست و گفت: شهداء برای رسیدن به شهادت از تمام هستی خود گذشتند و ما در این کنگره می خواهیم به بیان رشادت های این شهدا بپردازیم.

,
,



وی با بیان اینکه تنها سخن گفتن از آرمان شهدا کافی نیست، اظهار داشت: قطعا برای رسیدن به این آرمان باید اهداف آن‌ها برای رفتن به سوی شهادت مورد مطالعه قرار گرفته شود و برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنیم.

,
,
,



فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه امروز کشور ما به بزرگداشت این چنین کنگره هایی احتیاج دارد، افزود: تهاجم دشمنان در سطح مسائل معنوی، بسیار خطیرتر و مشکل‌سازتر است که باید گفت همه دشمنان در این حوزه هم ناکام خواهند ماند.


سردار رجبی افزود: با برگزاری این کنگره در ابعاد گوناگون درصدد هستیم تا آن را به‌صورت یک الگو به کشور ارائه دهیم.

,
,
,
,
,
,


وی گفت: سپاه بیت المقدس به عنوان نهاد مردمی در عرصه سازندگی ، اجتماعی ، فرهنگی ، بهداشت و درمان و محرومیت زدایی همواره خدمات چشمگیری داشته است و با وجود این نهاد مردمی دشمن جرات هیچ گونه تعرض به کشور را ندارد.

,
,


وی عنوان نمود: برگزاری اینچنین کنگره هایی به دشمن ثابت می کند که مردمانی که یک زمان با دادن جان خود از این انقلاب دفاع کردند قطعا برای همیشه پای انقلاب خواهند ماند و در همه عرصه ها خاری در چشم دشمنان خواهند بود.

,
,


فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان گفت: امنیت و آرامش حاکم بر میهن اسلامی به برکت خون شهیدان حاصل شده است پس در راه گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان باید از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد.

,
,



وی در پایان گفت: اگر ایران اسلامی امروز در منطقه و جهان دارای ثبات، اقتدار و امنیت است به‌ یقین حاصل خون‌های پاک شهدا است و برگزاری این کنگره فرصت خوبی است که این فرهنگ ایثار و همچنین ارزش‌های انقلاب و فداکاری‌ها ایثارگران فراموش نشوند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه بیت المقدس در حاشیه بازدید از محل برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان، عنوان کرد: این کنگره عظیم معرف فرهنگی بودن استان کردستان است.