آشنایی با تجربه مشارکت مردمی در حوزه"سلامت" از اهداف سفر به استان قزوین بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ خالد در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ درباره اهداف سفر تیم عمانی به قزوین اظهار کرد: ما در قالب سفری 3روزه در جمهوری اسلامی ایران حاضر شدیم و از این حضور خوشحالیم، هدف ما از این سفر آشنایی با تجربه موجود در این کشور در رابطه با پروژه‌ها و طرح‌های بهداشتی، ایجاد شهرهای سالم و جلب مشارکت مردمی در این زمینه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی در موارد ذکر شده در رابطه با سلامت دارای حرکتی گسترده و قدرتمند است و به مشارکت دولت و فعالیت‌های اجرا شده در جامعه موفق عمل کرده و از کمیته‌ها و کمیسیون‌ها در کمک به بخش دولتی بهره می‌برد.

مدیرکل امور بهداشتی عمان ابراز کرد: درواقع آشنایی با همکاری و مشارکت بخش‌های دولتی و گروه‌های فعال در جامعه از اهداف سفر به ایران بود و طی دو روز گذشته با فعالیت‌هایی در راستای گسترش فرهنگ و آگاهی بهداشتی به تمام مردم آشنا شدیم.

,
,
,

وی اذعان کرد: اهتمام فراوان نسبت به فعالیت‌های بدنی و تغذیه از جمله اموری بودند که در ایران شاهد آن بودیم، در سلطان نشین عمان نیز چنین روشی را در پیش داریم و دارای کمیته‌های بهداشتی و پیگیر امور شهرداری‌ها در تمام استان‌ها هستیم.

مسئول هیئت عمانی در سفر به قزوین در پایان عنوان کرد: کمیته‌های موجود در استان‌ها ادواتی هستند که به وزارت بهداشت در راستای اهداف مشخص و اجرای آن‌ها کمک می‌کنند تا رفاه هر چه بیشتری را برای مردم فراهم کنیم.
انتهای پیام/

,
,
,
]
مدیر کل امور بهداشتی عمان گفت: هدف از سفر به ایران آشنایی با تجربه موجود در این کشور در رابطه با پروژه‌ها و طرح‌های بهداشتی، ایجاد شهرهای سالم و جلب مشارکت مردمی در این زمینه است و تجربه‌های خوبی در این موضوع به دست آوردیم.