هدف قرارگاه پیگیری حل مسائل اساسی کشور تحت گفتمان انقلاب اسلامی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود شاهرخی مسئول قرارگاه شهید احمدی روشن استان کرمان در گفتگو با راه آرمان با اشاره به  سوابق علمی، کاری و ویژگی های ممتاز شهیداحمدی روشن عنوان کرد: شهید احمدی روشن دارای مدرک دکتری مهندسی شیمی چندین مقاله ISI  به زبان فارسی و انگلیسی در مجلات معتبر علمی جهان چاپ نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

شاهرخی سوابق پژوهشی شهید احمدی روشن را برشمرد و افزود:از جمله سوابق وی همکاری در پروژه ساخت غشاهای پلیمری برای جداسازی گازها برای نخستین بار در ایران، پایه گذاری سایت هسته ای نطنز و معاونت توسعه و فناوری این سایت، پایه گذاری اولین غنی سازی منجر به تولید اورانیوم به غنای ۵/۳ تا ۵ درصد و تشکیل و راهبری تیم های مهار ویروس رایانه ای استاکس نت اشاره کرد.

,

این مقام مسئول در ادامه برخی ویژگی های شخصیتی شهید احمدی روشن را از زبان همسر بزرگوار این شهید تشریح کرد: آقا مصطفی، غرق در معارف اهل بیت علیه السلام بود سرشار از عشق برای رسیدن به هدف والایش بود و صداقت در گفتار داشت ؛ او از بسیجیان فعال دانشگاه بود و در دوران دانشجویی به عنوان مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی  شریف فعالیت می کرد و بارها و بارها آقا مصطفی درباره سایت نطنز گفته بود که اینجا را طوری می سازم که مقام معظم رهبری دوست دارند.

,

وی در خصوص معرفی قرارگاه شهید احمدی روشن ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان بیان کرد: قرارگاه شهید احمدی روشن اسم رمز جریانی از فعالین امروز دانشجویی است که معتقدند “پیگیری حل مسائل اساسی کشور ذیل گفتمان انقلاب اسلامی” تنها روش برای حفظ حیات و هویت جنبش دانشجویی و ضرورتی قطعی برای پیشرفت انقلاب اسلامی است.

,

مسئول قرارگاه شهید احمدی روشن عنوان کرد:  این جریان که جریان سوم از کنش گران انقلاب اسلامی است و امروزه در فضای دانشجویی با عنوان جریان “مطالبه گری تخصصی” شناخته می شود برخلاف دو جریان دیگرکه هر کدام از مسیری به انفعال رسیده اند، جریانی فعال و مسئولیت پذیر است و مبنای روشن و مشخصی دارد و معتقد است ، آرمان های امام (ره) و انقلاب اسلامی کاملا قابلیت تحقق و اجرا ء در صحنه عمل در متن مسائل کشور را دارد .

,

وی در  ادامه افزود:جریان دانشجویی وظیفه دارد با تشخیص صحیح و با رویکرد مساله محور، مسائل را شناسایی کند و ناظر بر مبانی انقلاب اسلامی نظیر عدالت، جمهوریت و استقلال و با شناخت عمیق جریانات زر و زور و تزویر، آن مساله را مورد بررسی تخصصی و کارشناسی قرار دهد و مسئولین را در حل مساله کمک کند؛ خواه مسئولین پند گیرند خواه ملال، و از آن مهم تر مردم را با این مسائل و مبانی آشنا کند و جریانی فراگیر از آحاد مردم فراهم آورد که حضور آحاد مردم ضامن بقاء و پیشرفت انقلاب اسلامی است.

,

شاهرخی بابیان اینکه قرارگاه شهید احمدی روشن بستر اصلی و قلب تپنده این جریان در فضای دانشجویی است تصریح کرد:این قرارگاه از ۵ سال پیش در معاونت علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی کشور تشکیل شده و در سال گذشته با تاسیس ۳۱ دفتر استانی در سراسر کشور به دوران بلوغ و شکوفایی خود رسید و در این قرارگاه مسائل اساسی کشور در قالب ده کارگروه موضوعی پیگیری می شود.

,

مسئول علمی و اقتصادی بسیج دانشجویی استان کرمان بااشاره به اینکه شهید احمدی روشن، شهید جریان سوم است خاطر نشان کرد :شهیدی که همه دغدغه زندگی اش صرف پیشرفت انقلاب اسلامی از طریق تمرکز بر یک مساله اساسی (پیشرفت صنعت هسته ای) شد و آنقدر امیدوارانه و انقلابی تلاش کرد و آنقدر درخشید تا لایق شد به آخرین و والاترین عنوان دنیا و آخرت که همان شهادت است برسد.

,

وی در پایان تاکید کرد: اهم فعالیت های قرارگاه شهید احمدی روشن بررسی تخصصی و شناسایی چالش های استان کرمان و شهرستانها  و پیگیری و ارائه راه حل مسائل موجود می باشد. هسته مرکزی این قرارگاه در مرکز استان قرار دارد و دارای یک دبیر خواهر و یک دبیر برادر است  و در شهرستانهای استان نیز دارای هسته های مطالبه گری است.

,

انتهای پیام/

]
مسئول قرارگاه شهید احمدی روشن استان کرمان گفت: قرارگاه شهید احمدی روشن اسم رمز جریانی از فعالین امروز دانشجویی است که معتقدند “پیگیری حل مسائل اساسی کشور ذیل گفتمان انقلاب اسلامی” است.