مشکلات اقتصادی امروز کشور در پی خیانت فتنه گران در سال 88 به وجود آمد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران غضنفری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت، با یادآوری خطبه تاریخی امام خامنه ای در نماز جمعه 29 خردادماه 88 علیه فتنه گران، گفت: در شرایطی که اصحاب فتنه 88 بحران های جدی را برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کردند، امام خامنه ای یک هفته پس از آن و در خطبه های نماز جمعه آب سردی را بر آتش فتنه ریختند و از همه طرف ها خواستند به این ماجرا پایان دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه این خطبه امام خامنه ای هم به لحاظ سیاسی و هم فرهنگی و امنیتی اتمام حجتی به همه گرووها بود، تصریح کرد:  امام خامنه ای با تبیین و روشنگری که داشتند بین مردم معترض با فتنه گران مرزبندی کردند و عموم مردم نیز این سخنان رهبری را فصل الخطاب دانستند و حق برایشان نمایان شد.  

,

این کارشناس مسائل سیاسی  اضافه کرد: با این سخنان مقام معظم رهبری، آنهایی که تا آن زمان نسبت به آرای انتخابات شک و شبهه داشتند و آنهایی که فریب خورده بودند صف خودشان را از صف آشوبگران جدا کردند ولی اقلیت فتنه گر که دنبال اهداف دیگری بودند و بنای آنها تغییر و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود به راه خود ادامه دادند.

,

غضنفری به نقش فتنه گران درافزایش تحریم ها علیه ایران اشاره کرد و افزود: در جریان فتنه 88 جمعی از فتنه گران مقیم خارج از کشور به اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا نوشتند و درخواست افزایش تحریم ها را کردند که این اقدام آنها چیزی جز خیانت به کشور و مردم نبود.

,

وی ادامه داد: آقا زاده معروف که در تابستان 88 وقتی فهمید می خواهند به دلیل همکاری با فتنه گران دستگیرش کنند، از کشور فرار کرد و پدرش که یک مقام ارشد در نظام جمهوری اسلامی ایران بود به او پیغام داد که با مقامات وزارت خزانه داری آمریکا ارتباط بگیرد و امر خیانتکارانه ای را از آنها درخواست کند و بخواهد که فشارهای تحریمی را علیه ایران شدیدتر کنند.

,

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه تنهاچیزی که برای فتنه گران مطرح نیست مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد، افزود: این لکه ننگ بر دامان فتنه گران ماند که باعث شدند تا دولت آمریکا در خرداد 89 قطعنامه 1929 را در شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران تصویب کند،همان قطعنامه ای که بر مبنای آن فشارهای تحریمی را علیه ایران به شدت افزایش دادند.

,

غضنفری با تاکید بر اینکه تحریم های فلج کننده ای که علیه جمهوری اسلامی بعد از فتنه اعمال شد به واسطه درخواست خائنانه ای بود که سران فتنه از دولت آمریکا داشتند، اظهار کرد: فتنه گران کاملا در راستای اهداف دشمنان نظام و علیه منافع مردم ایران قدم بر داشتند و برخی از آنها هنوز هم ارتباطاتشان را با آمریکا و انگلیس و بقیه خائنین قطع نکردند و همچنان دارند ادامه می دهند.

,

وی بخشی از گرانی ها و معیشت سخت امروز مردم را ناشی از خیانت فتنه گران در سال 88 دانست و اضافه کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به خاطر خیانت فتنه گران است و بخشی دیگری از مشکلات نیز به مسئولینی که ادامه دهنده همان مسیر بودند بر می گردد.

,

این کارشناس سیاسی اضافه کرد: در این 6 سال گذشته انواع فشارها که به مردم وارد آمد و وعده هایی که مسئولین بر مبنای برجام به مردم در راستای رفع مشکلات دادند دروغ از آب درآمد و نه تنها تحریم ها برطرف نشد که ده‌ها تحریم جدید نیز به تحریم ها اضافه شد و وضعیت را به گونه ای کردند که به اقتصاد کشور ضربه زدند و اهداف براندازانه آمریکا و اسرائیل را پیاده کردند.

,

انتهای پیام/ 

]
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: تحریم های فلج کننده ای که علیه جمهوری اسلامی بعد از فتنه 88 اعمال شد به واسطه درخواست خائنانه ای بود که سران فتنه از دولت آمریکا داشتند.