370 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در استان زنجان کشف شد/ 80 درصد معتادان متجاهر دستگیر شده در کمپ نگهداری می‌شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید بابابی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کمبود کمپ ترک اعتیاد در استان زنجان اظهار کرد: اقدامت لازم در راستای رها سازی معتادانی که توسط پلیس امسال به کمپهای ترک اعتیاد تحویل داده می شود انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: امسال معتادانی که به مرکز ترک اعتیاد تحویل داده شده رهاسازی نشدند و تعدادی از افرادی که از کمپ آزاد شدند با دستور قضایی بوده و تعدادی نیز به دلیل مشکلات پزشکی آزاد شدند.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه کمپ دو اسب جوابگو نیست و در تلاش هستیم کمپ دیگری با استفاده از تبصره ماده 16 در زنجان ایجاد کنیم بیان کرد: 70 تا 80 درصد معتادان متجاهری که توسط پلیس دستگیر شدند در کمپ نگهدار می شود.

,

وی در مورد کشفیات مواد مخدر در استان زنجان عنوان کرد: بیشترین کشفیات مواد مخدر در استان زنجان از نوع تریاک است که امسال بیش از 370 کیلوگرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شده است.

,

بابایی با اشاره به اینکه بقیه مواد کشف شده در استان زنجان از نوع هروئین حشیش گراس گل و غیره بوده است افزود: مردم در صورت مواجه شدن با مواد مشکوک می توانند با شماره 128 تماس بگیرند.

,

وی در مورد پاکسازی اطراف مراکزی آموزشی در استان زنجان عنوان کرد: در راستای این طرح اقدامات خوبی در سال گذشته و امسال در سطح استان انجام شده است و این طرح همچنان در سطح استان اجرا می شود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات مواد مخدر در استان زنجان از نوع تریاک است گفت: امسال 370 کیلوگرم توسط پلیس کشف شده است.