انفجار خودروی پیکان در بوکان ۱۹ مصدوم برجای گذاشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظاهر فیضه مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان دقایقی پیش در گفت‌وگو با کانی پرس با بیان این خبر گفت: در ساعت ۰۰:۲۰ بامداد امروز ( چهارشنبه) پس از تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده که منزلی در منطقه عشایر منفجر و طعمه حریق شده که بلافاصله بدلیل حجم تماس های دریافتی همزمان دو تیم از آتش نشانان ایستگاه های ۱ و ۳ سازمان به محل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

فیضه در ادامه افزود: با رسیدن مامورین اعزامی عملیات نجات مصدومین و همچنین اطفا حریق شروع شد؛ هر چند با توجه به ازدحام و شلوغی بیش از حد کوچه های منتهی به محل حادثه عملیات آتش نشانان و کارشناسان فوریت های پزشکی ، عملیات به سختی انجام گرفت اما فورا بوسیله سه دستگاه آمبولانس و کمک خودروهای مردمی تعداد ۱۹ نفر مصدوم ناشی از این حادثه به بیمارستان شهید قلی پور انتقال داده شده که از این تعداد، ۵ نفر به علت وخامت حال به ارومیه اعزام گردیدند.

,

مدیر روابط عمومی آتش نشانی در پایان افزود؛ این حادثه خسارات بسیار سنگینی به منزل مذکور و بیشتر منازل اطراف خود وارد کرده که علت آن در دست بررسی قرار گرفته است.

,

در این عملیات تعداد ۸ آتش نشان بیش از ۷۰ دقیقه مشغول اطفا حریق و نجات مصدومان بودند.

,

همچنین رئیس شبکه بهداشت و درمان بوکان نیز در باره وعیت مصدومان این حادثه به کانی پرس گفت: طی این حادثه ۱۳ نفر مرد و ۸ نفرخانم مصدوم شده و جهت مداوا به بیمارستان دکتر قلی پور بوکان مراجعه نمودند.

,

وی افزود: پنج نفر از مصدومان به بیمارستان به علت سوختگی بالا که یک مورد از آن ها دارای شکستگی نیز بود ، پس از مداوای اولیه در بیمارستان جهت ادامه درمان به ارومیه اعزام شدند که حال یکی از مصدمان وخیم گزارش شده است.

,

به گفته عباسی یک نفر از مصدومان نیز هم اکنون در بیمارستان بوکان تحت مراقبت و درمان می باشد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان تصریح کرد : ۱۵ نفر از مصدومان نیز پس از انجام مداوای اولیه و درمان از بیمارستان ترخیص شده اند.

]
انفجار پیکان پارک شده در منزل مسکونی در خیابان عشایر بوکان بیش از ۱۹ مصدوم برجای گذاشت.