فقدان حامی مالی برای تیم هندبال سبزوار یکی از دغدغه‌های جوانان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضانعلی  سبحانی فر در گفت و گو با  بصیر سبزوار با بیان اینکه نبود حامی مالی برای تیم هندبال سبزوار یکی از دغدغه های جوانان این شهرستان است، گفت: در فصل گذشته برای حمایت از تیم سربداران سبزوار از بخش های مختلف دعوت کردیم و به پشتوانه آنها در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کردیم اما متاسفانه در فاصله کم برخی از افراد که قول مساعد داده بودند، نتوانستند همراهی کنند و این تیم در بحث تامین هزینه های مالی با شرایط سختی مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار ,

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش برای جذب سرمایه گذار و حامی مالی در حوزه ورزش ادامه داد: طی ماه های اخیر دراین  خصوص و برای حضور موفق تیم سربداران سبزوار در مسابقات امسال لیگ برتر تلاش کرده ایم و امیدواریم پیگیری ها در روز های آینده به ثمربنشیند.

,

سبحانی فر  با اشاره به جایگاه ویژه سبزوار و همچنین اینکه سبزوار از دیر باز به عنوان مهد هندبال معرفی شده است تاکید کرد : درحوزه  ورزش نباید تنها نگاه ما مدال آوری و قهرمانی باشد چرا که  در این صورت می توان با جذب  ورزشکاران  مطرح غیر بومی از توجه به بازیکنان سبزواری غفلت خواهد شد.

,

وی توجه ویژه به استعداد یابی را یکی از اهداف مهم در زمینه هندبال در سبزوار دانست افزود: باید استعداد های نونهالان و نوجوانان  سبزواری و علاقمند به ورزش را شناخته و در زمینه شکوفایی آنها گام برداریم.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم وجود حامی مالی برای تیم هندبال سبزوار در لیگ برتر یکی از دغدغه های جوانان و علاقمندان به ورزش قهرمانی در این شهرستان است.