اعتراض عضو شورای شهر خلیل آباد به انتخاب معین های اقتصادی شهرستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، بیست و هشتمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی دوم تیرماه با حضور استاندار خراسان رضوی در شهرستان خلیل آباد برگزار شد و در این نشست 3 معین اقتصادی شهرستان خلیل آباد در طرح مثلت توسعه اقتصادی فرهنگی معرفی شدند که انتخاب معین های اقتصادی با اعتراض عضو شورای شهر همراه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

سید حسین بهشتیان، عضو شورای شهر خلیل آباد و نایب رئیس شورای استان در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، اظهار داشت: برخی از افراد که به اسم خلیل آباد جو، ذرت و گندم گرفته اند هنوز آماری ارائه نداده اند و ما نیز منتظر ارائه گزارش آن هستیم در بین معین های اقتصادی قرار دارد.

, یار خراسانی,

وی همچنین ادامه داد: برخی از افرادی که در شهرستان کاشمر به عنوان معین اقتصادی معرفی شده اند در شهرستان خلیل آباد هم معرفی شده اند مگر می شود هم در کاشمر و هم در خلیل آباد معین اقتصادی بود.

,

عضو شورای شهر خلیل آباد با بیان اینکه سه معین اقتصادی که معرفی شده اند اهل شهرستان خلیل آباد نیستند و ما به آن اعتراض داریم و اعتراض خود را به صورت مکتوب به استاندار ارائه دادیم، تصریح کرد: فرماندار نیز این اعتراض را قبول کردند و قرار بر این شد که ما 5 نفر دیگر به عنوان معین اقتصادی در شهرستان خلیل آباد معرفی کنیم.

,

وی در پایان اذعان کرد: افراد بومی در خلیل آباد داریم که سرمایه گذاری خوبی در شهرستان داشته اند و همچنین می توانند مشاوره خوبی به سرمایه گذاران دیگر ارائه دهند.

,

انتهای پیام/

]
عضو شورای شهر خلیل آباد گفت: سه معین اقتصادی که معرفی شده اند اهل شهرستان خلیل آباد نیستند و ما به آن اعتراض داریم و اعتراض خود را به صورت مکتوب به استاندار ارائه دادیم.