عزم رئیس دستگاه قضا برای مبارزه جدی با فساد امیدبخش است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید هادی بهادری در گفت و  گو با خبرنگار اروم نیوز، اشاره به سخنان حجت الاسلام رئیسی در برخورد جدی و مبارزه با فساد، این سخنان را دلگرم کننده و امیدآفرین عنوان کرد و اظهار داشت: ان شاالله سخنان حجت الاسلام رئیسی در خصوص عزم جدی دستگاه قضا در مبارزه با فساد که موجب تزریق روحیه امید در میان مردم جامعه و افزایش دلگرمی آنان شده هرچه سریعتر عملی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: وقتی همه روزه در اخبار و جراید سخن از کشف جرم و اختلاس های مسئولان در نهادهای مختلف به گوش مردم می رسد انتظار دارند تا برخورد قاطع و دقیقی با مفاسد اقتصادی صورت گیرد و اگر این برخورد نشود و صرفا به دستگیری و تذکر ختم شود مردم دیگر اهمیتی قائل نمی شوند و اثر منفی دارد.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اثر مثبت و روحیه امید در میان مردم زمانی دیده می شود که احکام صادر شده برای مفاسد حتما اجرایی شده و تنها به صدور حکم بسنده نکنند چرا که تنها خبر دستگیری افراد فاسد نه تنها اثر مثبتی ندارد بلکه ممکن است تاثیر منفی نیز داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان حجت الاسلام رئیسی در برخورد جدی و مبارزه با فساد، این سخنان را دلگرم کننده و امیدآفرین عنوان کرد.