کشف گوشت میش وحشی در تربت حیدریه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود نور محمدی در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت؛ اظهار داشت: طبق گزارشات موثق از منابع آگاه و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی و اخذ مجوز نیابت مامورین یگان حفاظت محیط زیست به همراه پرسنل نیروی انتظامی در بازرسی از منزل فردی در روستای اسفیز بخش کدکن تربت حیدریه مقادیری گوشت و اجزای میش وحشی کشف و ضبط کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی خاطر نشان کرد: در این خصوص و به استناد بند ج ماده ۱۰ قانون شکار و صید و بند الف ماده ۱۱ همان قانون برای متهم پرونده تشکیل و وی تحویل مراجع قضایی شد.

,

نورمحمدی افزود: از ابتدای امسال تاکنون هفت پرونده در حوزه شکار و صید تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده که از متخلفین تعداد سه بهله دلیجه،یک بهله عقاب،30 قطعه کبک کشف وضبط شده است.

,

رییس حفاظت محیط زیست تربت حیدریه گفت: با توجه به آیین نامه ماده ۷۹ قانون مجازات اسلامی، رویکرد این اداره به سمت مجازات جایگزین بوده و از ابتدای سال تا کنون دو مورد از پرونده های ذکر شده مجازات جایگزین حبس از طریق تعمیر وسایل نقلیه متعلق به سازمان حفاظت محیط زیست صادر و بقیه پرونده ها در مراجع قضایی در حال پیگیری است.

,

شهرستان تربت حیدریه مساحتی به میزان ۳۶۲۰۰۰ هکتار عرصه دارد که از این میزان ۲۵۵۰۰۰ هکتار آن عرصه های طبیعی است و از این مقدار ۱۷۰۰۰ هکتار آن مناطق شکار ممنوع شامل: ۱۱۰۰۰ هزار منطقه شکار ممنوع ژرف ، ۵۰۰۰ هکتار منطقه بزمای و ۱۰۰۰ هکتار آن نیز منطقه سید مرتضی را در بر می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
رییس حفاظت محیط زیست تربت حیدریه از کشف مقداری گوشت واجزای میش وحشی در تربت حیدریه خبر داد.