کنفرانس منامه بزرگ‌ترین خیانت به مردم فلسطین است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از   قم فردا، شیخ نبیل قاووق شب گذشته در دومین همایش بزرگ شباب المقاومه اظهار داشت: در ابتدا تشکر و قدردانی خودم را از برگزارکنندگان این مراسم اعلام می‌دارم که بار دیگر همایشی را برای جوانان جبهه مقاومت برگزار کردند.

وی با اشاره به وضعیت کنونی منطقه و فلسطین تصریح کرد: امروز با توطئه‌های دشمنان اسلام قدس درخطر است و باید راهی برای نجات آن پیدا کرد.

قاووق افزود: در اینجا فرصت را مغتنم شمرده و به شیخ عیسی قاسم درود می‌فرستم که در خط مقاومت بحرین قرار دارد و با همه رنج‌هایی که ملت بحرین دارد، آزادی فلسطین در رأس خواسته‌های آن‌ها قرار دارد.

وی به شهر قم اشاره کرد و گفت: این شهر همواره از فلسطین حمایت کرده است و برگزاری این همایش نیز در همین راستا است.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان همایش شباب المقاومه را موردتوجه قرارداد و ابراز داشت: این همایش در قم برای ملت‌های مسلمان برگزار می‌شود اما در بحرین حکومت‌های ظالم همایش برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: در قم این همایش برای مسلمانان برگزار می‌شود اما در بحرین برای عقب‌نشینی مردم فلسطین پول پرداخت می‌شود.
وی بابیان این‌که کنفرانس منامه بزرگ‌ترین خیانت به مردم فلسطین است، بیان داشت: موضع واحدی که گروه‌های مقاومت در فلسطین گرفته‌اند تمامی اهداف کنفرانس منامه را از بین خواهد برد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تصریح کرد: قدس مسئله‌ای آسمانی و الهی است و کشورهای مستکبری مانند آمریکا نمی‌تواند برای آن تعیین تکلیف کنند.
وی تأکید کرد: ترامپ امروز ذلیل و خوارشده است و منتظر تماس ایرانی‌ها است اما درنهایت بار دیگر در برابر امام خامنه‌ای شکست خواهد خورد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان بابیان این‌که کنفرانس منامه بزرگ‌ترین خیانت به مردم فلسطین است، گفت: موضع واحدی که گروه‌های مقاومت در فلسطین گرفته‌اند تمامی اهداف کنفرانس منامه را از بین خواهد برد.