آغاز طرح تشدید گشت‌های نظارتی در شهرهای ساحلی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، از آغاز طرح تشدید گشت‌های نظارتی در شهرهای ساحلی مازندران خبر داد.

وی افزود: این طرح از ابتدای تابستان با هدف جلوگیری از تخلفات واحدهای صنفی و برخورد با گران‌فروشی، کم فروشی، تقلب، قاچاق، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور در شهرهای ساحلی، اجرایی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: این بازرسی‌ها با هماهنگی تمامی دستگاه‌های ذی مدخل از بازار روز، طرح دریا و صنوف شهرهای ساحلی انجام و متخلفین به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

ملکی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد 5 هزار و 260 فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که تعداد 5 هزار و  225 فقره مختومه شد و متخلفین به مبلغ 7 میلیارد و 608 میلیون و 511 هزار و  686 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحدهای صنفی می توانند مراتب را به سامانه 135 و یا 124 اطلاع رسانی کنند تا با متخلفین برخورد شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از آغاز طرح تشدید گشت‌های نظارتی در شهرهای ساحلی مازندران خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون، متخلفین به مبلغ 7 میلیارد و 608 میلیون و 511 هزار و 686 ریال جزای نقدی محکوم شدند.