ناجا: تسلیم جوسازی عناصر معاند نمی‌شویم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد نوریان سخنگوی نیروی انتظامی در یادداشتی در واکنش به وقایع رخدادی در روزهای اخیر اظهار داشت: پلیس به عنوان ضابط قوه‌قضائیه در مواجهه با جرایم مشهود می‌تواند قبل از دستور قضایی مجرمان را بازداشت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سخنگوی ناجا با تأکید بر این مطلب که برخورد پلیس با متهمان به جرم در جرایم مشهود فارغ از جنسیت آنهاست، گفت: استفاده از پلیس زن برای رعایت شئون اخلاقی جامعه است اما با توجه به کمبود پلیس زن در ساختار ناجا، امکان حضور آنها در همه صحنه‌های جرم وجود ندارد.

,

وی با قدردانی از مردم و گروه‌های اجتماعی از حمایت از پلیس در عمل به وظیفه ذاتی و قانونی در مقابل هنجارشکنان، تأکید کرد: مأموران پلیس در چارچوب وظایف عمل کرده و قطعاً از حمایت قانونی و قضایی برخوردارند؛ همچنین فرمانده ناجا بر حمایت قاطع از مأموران وظیفه‌شناس تأکید دارد.

,

این مقام ارشد ناجا با اعلام این مطلب که نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی تسلیم جوسازی عناصر معاند در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که غالباً به صورت هدفمند و هدایت‌شده منتشر می‌شود نخواهد شد به مردم اطمینان داد که پلیس با قاطعیت از امنیت اجتماعی جامعه به صورت همه‌جانبه صیانت می‌کند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
سخنگوی ناجا با تأکید بر اینکه پلیس به عنوان ضابط قوه‌ قضائیه در مواجهه با جرایم مشهود می‌تواند قبل از دستور قضایی مجرمان را بازداشت کند، گفت: برخورد پلیس با متهمان در جرایم مشهود فارغ از جنسیت آنهاست.