5300 مددجو از برنامه های کانون اوقات فراغت بهره مند می شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا دهقان در گفت وگو با عصرهامون، با بیان اینکه رسالت فرهنگی اجتماعی این نهاد بهره مندسازی و پوشش حداکثری جامعه هدف در جهت افزایش بینش اجتماعی و بالا رفتن سطح سواد و بصیرت ولایی مددجویان است گفت: در حال حاضر 57 پایگاه ثابت و سیار جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان، فعالیت می‌کنند.

وی افزود: طبق هدف گذاری های صورت گرفته برای سال جاری، 5 هزار و 300نفر از جامعه هدف از برنامه های کانون اوقات فراغت بهره مند خواهند شد؛ ضمن اینکه سال گذشته نیز 8هزار و 185 مددجو شامل زنان سرپرست خانوار و مطلقه، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دختران و پسران مستعد ازدواج در درده سنی 18 تا 30 سال، دختران و پسران مستعد ازدواج از 30 سال به بالا، کودکان 4 تا 7 سال، دانش آموزان دختر و پسر از 8 تا 13 سال، دانش آموزان دختر و پسر در رده سنی 14 تا 17 سال، مستعدین اشتغال و خودکفایی، زوج های جوان، طلاب و دانشجویان و سالمندان از برنامه های اوقات فراغت این نهاد بهره مند شدند.

وی اظهار کرد: علاوه بر این، از ابتدای تابستان سال جاری تاکنون، بیش از 785 مادر و دختر بازمانده از تحصیل و بازمانده از ازدواج به اردوهای زیارتی به شهرهای قم و مشهد اعزام شده اند.

دهقان در ادامه از تداوم اجرای و ثبت نام مددجویان در کلاس های اوقات فراغت در تابستان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: هدف از برگزاری این کلاس ها ایجاد روحیه نشاط و بالندگی، تقویت بصیرت افزایی ولایت مدارانه، تقویت فرهنگ مطالعه و پژوهش، تقویت مهارت های ذهنی و رفتاری متناسب با سن، شناسایی استعدادها و تشویق در جهت تقویت توانمندی آنان است.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در پایان خاطرنشان کرد: این کلاس ها شامل احکام و قرآن، اخلاق اسلامی، آسیب های اجتماعی، هنری و ورزشی و ... هر روز به صورت یک روز در میان (یک روز ویژه برادران و یک روز ویژه خواهران) برگزار می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان از هدف گذاری این نهاد برای بهره مندسازی 5هزار 300مددجو از برنامه های کانون اوقات فراغت در سطح استان خبر داد.