پیام تبریک حجت‌الاسلام تویسرکانی در پی انتصاب رییس جدید سازمان بسیج مستضعفین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی انتصاب سردار غلامرضا سلیمانی به عنوان رییس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین پیام تبریکی را صادر کردند که به شرح زیر می باشد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

,

سلام علیکم

,

با صلوات بر محمد و آل محمد و احترام بدین وسیله انتصاب بجا و شایسته جناب عالی از سوی مقام معظم رهبری که نشان از تجارب، لیاقت و حضور ارزنده آن برادر گرامی در جبهه های فرهنگی، جهادی و سایر عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی بوده، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

,

نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین آمادگی بیش از بیش خود را در جهت تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و اصول مورد انتظار مقام عظمای ولایت در ابعاد اعتلای بسیج و گسترش گروه‌های جهادی و هم‌افزایی و تقویت بسیج اقشار در تعامل سازنده و هم‌افزا با مجموعه سپاه به حضورتان اعلام می دارد.

,

از پیشگاه حضرت احدیت دوام توفیقات در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و عمل عالمانه به فرامین نایب بر حق ایشان فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای برایتان مسئلت دارم.

,

محمدرضا تویسرکانی

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین

,

انتهای پیام/

]
در پی انتصاب سردار غلامرضا سلیمانی به عنوان رییس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام و المسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین پیام تبریکی را صادر کرد.