بعد از سال ها کبودراهنگ دارای شهربازی می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ شهرستان کبودراهنگ با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 130 هزار نفر از هر گونه خدمات رفاهی و تفریحی محروم می باشد اخیرا خبری مبنی بر تاسیس شهربازی در این شهرستان شنیده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

به همین منظور محمد رهگشا در گفتگو با خبرنگار این رسانه، در خصوص احداث و تجهیز مکانی برای تفریح مردم شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: با توجه به نیاز مبرم مردم شهرستان به مکان های تفریحی این شهربازی در داخل پارک لاله و با وسایل بازی و تفریح برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است.

,

وی با تشریح پروژه ی پیش رو ادامه داد: این پروژه یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری با بخش خصوصی است که امیدواریم هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

,

رهگشا با انتقاد از نبود مکان های تفریحی در این شهر گفت: شهر کبودراهنگ در چند سال گذشته فاقد مکانی مناسب برای تفریح شهروندان بوده و تقاضای بسیاری از شهروندان ایجاد محیطی شاد و مفرح برای خانواده ها بوده است.

,

وی با اشاره به پتانسیل های بخش خصوصی در این شهرستان افزود : امیدواریم در آینده هم با تمهیدات لازم بتوانیم از پتانسیل بخش خصوصی در جهت مشارکت در جذب سرمایه‌گذار و احداث مکان‌های تفریحی و گردشگردی در سطح شهر اقدام کنیم.

,

لازم به ذکر است شهردار و اعضای شورای اسلامی و کارشناسان شهرداری طی بازدیدی از شهر بازی همدان و مذاکره با بخش خصوصی خواستار تسریع در احداث آن در شهر کبودراهنگ شدند.

,

انتهای پیام/

]
شهردار کبودراهنگ با انتقاد از نبود مکان های تفریحی در این شهر گفت: عملیات اجرایی احداث شهربازی مجهز و استاندارد در شهر کبودراهنگ با تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر و با مشارکت بخش خصوصی آغاز شد.