قطعی آب در برخی مناطق شیراز به دلیل شکستن خط انتقال آبِ سد درودزن تکذیب شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل آب و فاضلاب شیراز از نشر شایعه ای در خصوص شکستن خط انتقال آبِ سد درودزن از سه ناحیه و بی آب شدن برخی مناطق شهر در فضای مجازی خبر داد و این موضوع را تکذیب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,

 

,

, ,
 
,
محمد علی شرفی با بیان اینکه این آگهی مربوط به سه سال گذشته (سال 95) است، اظهار داشت: در حال حاضر هیچ اتفاقی برای خط انتقال آب در سد درودزن نیفتاده است.
,
 
,
وی افزود: این شایعه موجب نگرانی مردم شده و برخی با شماره 122 نیز تماس گرفته اند که آیا همچین مطلبی که شایعه شده صحت دارد یا خیر.
,
 
,
مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل آب و فاضلاب شیراز با اشاره به وضعیت نامناسب آب در برخی مناطق شیراز، گفت: نشر اینگونه شایعات تنش هایی را برای ما نیز به وجود می آورد و مردم را وادار برای جمع آوری و ذخیره آب می کند.
,
 
,
شرفی در ادامه با اعلام اینکه قطعی و یا افت فشار در برخی نقاط شهر مقطعی و در حال گذر است، علتی قطعی و افت فشار آب را گرمای شدید و تداوم گرما در شبانه روز و مصرف مضاعف آب عنوان کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب شیراز به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا روال توزیع را در سطح شهر به صورت متعادل و عادی رعایت و نهادینه کنند، از شهروندان تقاضا کرد با حفظ آرامش و مدیریت مصرف بهینه، آبفای شیراز را در انجام این مهم یاری کنند.
,
 
,

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل آب و فاضلاب شیراز همچنین در راستای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از دامن زدن به شایعات در فضای مجازی اذعان داشت: مکالمات اپراتورها در مرکز ۱۲۲ کنترل شده و فایل صوتی تمامی تماس ها موجود، قابل پایش، ردیابی و پخش مجدد است لذا شهروندان اخبار مربوط به آب را از رسانه های معتبر و صدا و سیمای مرکز فارس دریافت کنند و نسبت به شایعات در فضای مجازی توجهی نداشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل آب و فاضلاب شیراز، از نشر شایعه ای در خصوص شکستن خط انتقال آبِ سد درودزن از سه ناحیه و بی آب شدن برخی مناطق شهر در فضای مجازی خبر داد و این موضوع را تکذیب کرد.